Phuketissa matkaseuraa

Lomalle lähdössä? Löydä matkaseuraa jo ennen lähtöä.

ViestiKirjoittaja eikku-58 » 22 Tammi 2010, 01:18

Anonymous kirjoitti:Hei! Törmäämme siis varmaan hotellilla. Olen vähän suunnitellut käyväni muuallakin esim. malesiassa. Lennot Phuketista eivät ole kalliita esim. Langkawiin.

HEIPS! Mietitää tarkemmin altail mitä tehtäis.Malesia kiinnostaa,olen käynyt,mutta singaporen kautta.Lankawi käymättä.:katsotaan ,mikä olisi paras retki..Bangok,malesia,kuala lumpuri ?katselin lentoja (air asia) ja siellä todella edullisiia matkoja..ei sitä koskaan tiedä mitä eteen sattuu...
tapaamisiin 6.2 jälkeen
eikku-58

ViestiKirjoittaja Vieras » 24 Tammi 2010, 20:47

Hei, olen varannut toiset 2 vkoa Kota Kinabaluun, Borneo Malesian puolta. Phuketista lento,koneen vaihto Kuala Lumpurissa. Matkaseura olisi tosi tervetullutta. Eka viikon hotellin olen jo varannut KK:n vuoren vierestä,toisen viikon vois viettää kaupungissa.
Vieras

ViestiKirjoittaja eikku-58 » 25 Tammi 2010, 23:38

Anonymous kirjoitti:Hei, olen varannut toiset 2 vkoa Kota Kinabaluun, Borneo Malesian puolta. Phuketista lento,koneen vaihto Kuala Lumpurissa. Matkaseura olisi tosi tervetullutta. Eka viikon hotellin olen jo varannut KK:n vuoren vierestä,toisen viikon vois viettää kaupungissa.

Aivan mahtavaa olisi,mutta ajattelin malesiaa vain muutaan päivän retkenä. Hotelli on varattuna koko kuukaudseksi ja padi-kurssi ym pitäs kans ehtii phuketis suorittaa. Se bangok myös kiinnostaa.Rahat ei kaikkeen kuitenkaan riitä ,vaikka mikä ois.En stressaa asialla mitenkään.Jos oisin tienyt etukäteen mahdollisesta seurassa siellä Malesian borneolla ym en ois maksanut hotellia koko ajalta ,mutta nyt on turha enään asiaa surrra.Nautitaan olosta siellä ja tehdään mitä mielii
eikku-58

Edellinen

Paluu Matkaseuraa