4-kymppinen seikkailunhaluinen naishenkilö etsii rentoa, tervettä maalaisjärkeä ja oma-aloitteisuutta omaavaa matkaseuraa "Taru sormusten herrasta" -maisemiin, Uuteen-Seelantiin.
Matka olisi tarkoitus tehdä vielä tämän vuoden puolella ja kesto n. 3-4 viikkoa, johon voisi sisältyä mm. 1 viikon vaellusosuus eteläsaarella.
Uuteen-Seelantiin loppuvuodesta
4 viestiä
• Sivu 1/1
Uusiseelanti
Hei!
Kuulostaa tosi hyvältä!
Olen 46-vuotias (hetero) , "maassa maan tavalla" -henkinen reissaaja. Ihan helposta en hätkähdä, ainoastaan torakat ovat heikko kohtani
En pidä aikataulutetusta etukäteen tarkkaan suunnitellusta matkasta, vaan on kiva mennä sinne, mikä tuntuu kiinnostavimmalta ja minne nyt nenä sattuu kulloinkin näyttämään.
Uusi-Seelanti ja Australia on ollut pitkään haaveissa, kaveri on vaan puuttunut. Etenkin luonto ja snorklaaminen kiinnostaa.
Riitta
Kuulostaa tosi hyvältä!
Olen 46-vuotias (hetero) , "maassa maan tavalla" -henkinen reissaaja. Ihan helposta en hätkähdä, ainoastaan torakat ovat heikko kohtani
En pidä aikataulutetusta etukäteen tarkkaan suunnitellusta matkasta, vaan on kiva mennä sinne, mikä tuntuu kiinnostavimmalta ja minne nyt nenä sattuu kulloinkin näyttämään.
Uusi-Seelanti ja Australia on ollut pitkään haaveissa, kaveri on vaan puuttunut. Etenkin luonto ja snorklaaminen kiinnostaa.
Riitta
- Riitta
Uusi-Seelanti
Hei!
Kesti näin kauan vastata, kun kävin Egyptissä snorklailemassa.
Mun sähköpostiosoite on riitta62@gmail.com
Pistäpä postia tulemaan!
Riitta
Kesti näin kauan vastata, kun kävin Egyptissä snorklailemassa.
Mun sähköpostiosoite on riitta62@gmail.com
Pistäpä postia tulemaan!
Riitta
- Riitta
4 viestiä
• Sivu 1/1