Etsin mukavaa ja asiallista naispuolista matkakaveria Kreikkaan heinäkuussa. Olen 3-kymppinen nainen, pidän rannalla olosta, shoppailusta, nähtävyyksistä ja tietenkin myös iltaelämästä kohtuudella
Kreikkaan heinäkuun toka viikko
5 viestiä
• Sivu 1/1
Kreikkaan heinäkuun toka viikko
Hei,
Etsin mukavaa ja asiallista naispuolista matkakaveria Kreikkaan heinäkuussa. Olen 3-kymppinen nainen, pidän rannalla olosta, shoppailusta, nähtävyyksistä ja tietenkin myös iltaelämästä kohtuudella
- Mariam
heinäkuussa reissuun
moikka.minnepäin meinasit suunnistaa?onko tarkempaa "plääniä"?vai otatko äkkilkähdön?
- hellu
Re: heinäkuussa reissuun
Moi! Suunnitelmat on vielä auki.. Kohteella ei niin väliä, sellainen sopivan eloisa paikka, ei ainakaan ihan uneliaimmasta päästä
. Äkkilähdöllä ajattelin, mutta en ihan viime tippaan jättäisi varausta.
- Mariam
moikka taasen!
mistä päin suomea olet reissuun lähdössä?mul näin näkymin loma alkaa 7.7 mut periaattees 5pvä lauauntai olis eka mahdollinen lähtöpäivä..
äkkilähdöl pääsis kyl edullisesti mitä oon seurannu..onko sul ehdoton se kreikka.paikas ei toki mitää vikaa..
ite enimmäksee haen aurinkoa ja toki yöelämääkin.
ikää itsel 31vee
äkkilähdöl pääsis kyl edullisesti mitä oon seurannu..onko sul ehdoton se kreikka.paikas ei toki mitää vikaa..
ite enimmäksee haen aurinkoa ja toki yöelämääkin.
- hellu
5 viestiä
• Sivu 1/1