Antalyan kokemuksia?

Euroopan matkailuun liittyvää keskustelua.

Antalyan kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Satunnainen Matkaaja » 02 Kesä 2008, 12:39

Heipparallaa! Ollaan kaverin kanssa lähdössä Turkkiin Antalyaan ja hotelliksi valitsimme huoneistohotelli Lagunan. Ihmettelimme, kun se on ainoa hotellin ns. keskustan alueella ja muut Deturin hotellit sijaitsevat Laran alueella. Onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista? Muutoinkin kaikki tieto ja kokemukset kaupungista ovat enemmän kuin tervetulleita. :D
Satunnainen Matkaaja

Antalyasta

ViestiKirjoittaja Vieras » 15 Kesä 2008, 22:59

Hei!

Olen lähdössä perheeni kanssa samaan hotelliin vielä tämän kuun aikana, mutta kokemuksia siitä ei vielä siis ole. Hienot nettisivut niillä kyllä oli, ovelia "videoita", jossa eri kohteita (huoneet, aula, puutarha, uima-allas) pystyi katsomaan 360 asteen kuvakulmasta.

Olen vuosia sitten asunut Antalyassa, joten paikka on tuttu. Uskon, että hotelleja on siksi enemmän Larassa, koska ihmiset haluavat mielummin asua siellä, lähellä hiekkarantaa. Vanhassa kaupungissa Kaleicissa on myös hotelleja, mutta niissä on yleensä todella pienet huoneet johtuen siitä, että talot siellä ovat vanhoja.

Antalya on ihanteellinen paikka lomailuun, sillä samalla kertaa saa sekä kaupunkilomaa että rantalomaa. Huvivenesatama Yat Limani on aivan upea ja kaupungin ostoskadut mahtavia. Näkemisen arvoisia paikkoja on Perge ja vesiputoukset (Kursunlu ja Düden). Myös arkeologisessa museossa kannattaa ehdottomasti vierailla (Lagunasta sinne on kävelymatka).

Mukavaa lomaa!
Vieras

Re: Antalyan kokemuksia?

ViestiKirjoittaja Vieras » 28 Huhti 2010, 19:42

Satunnainen Matkaaja kirjoitti:Heipparallaa! Ollaan kaverin kanssa lähdössä Turkkiin Antalyaan ja hotelliksi valitsimme huoneistohotelli Lagunan. Ihmettelimme, kun se on ainoa hotellin ns. keskustan alueella ja muut Deturin hotellit sijaitsevat Laran alueella. Onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista? Muutoinkin kaikki tieto ja kokemukset kaupungista ovat enemmän kuin tervetulleita. :D

Oon kyllä ollut tulla hotellissa, kohtalaisen hyvä hotelli.
Vieras

Paluu Eurooppa