Sunny Beach-Ivana Palace

Euroopan matkailuun liittyvää keskustelua.

Sunny Beach-Ivana Palace

ViestiKirjoittaja Vieras » 09 Heinä 2007, 15:06

Olemme mieheni kanssa lähdössä 28.7 viikon matkalle ensikertalaisina Sunny Beachille..Suurin osa kavereista kehuu, mutta osa tuomitsee paikan jyrkästi tekno-kohteena, joten pitää nyt itse mennä tarkastamaan millainen paikka se oikeen on :lol:
Olisiko kenelläkään kokemusta tästä Ivana Palace-hotellista??Olis kiva tietää vähän ees mitä oottaa...Ihan täpinöissään täällä eikä malta millään ootella kolmea viikkoa :lol: :lol:
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 02 Loka 2007, 16:11

Me ollaan miehen kanssa oltu tuolla synny beachillä 4 kertaa ja ollaan kyllä tykätty.tuossa hotelissa emme ole asuneet kertaakaan,mutta eihän sitä tiedä vaikka joskus menisimme asumaan siihen.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 16 Maalis 2008, 14:56

olin sunny baechilla viime vuonna ja hotelli oli (ainakin muistaakseni) juuri Ivana palace. Hotelli yllätti posiriivisesti. Oli vähän syrjemmässä ja kaikin tavoin siisti. Paljon mukavampi kuin keskustan betonihökkelit. Ainoa miinus oli se, että pyyhkeitä ja vessapaperia ei vaihdettu joka päivä, ei edes pyynnöstä. Itse Sunny Beachista en pitänyt kamalasti. Paikka oli aika nopeasti nähty. Kuitenkin ihan mukava rantaloma, jos ei mitään suurta kulttuurielämystä lähde hakemaan :)
Vieras

Paluu Eurooppa