Kreeta / Hania

Kreeta / Hania

ViestiKirjoittaja Mia » 01 Maalis 2008, 15:47

Heippanen!
Onko kellään aikaisempia kokemuksia Kreetan Haniasta? Ja vieläpä hotelli Elissosta? Itse olen perheeni kanssa ensi kesäkuussa sinnepäin tulossa ja matkakuume on jo niin kova, että kokemuksia paikasta otan mielelläni vastaan. :wink:
Mia

ViestiKirjoittaja katjuska » 16 Maalis 2008, 21:13

Hei, mekin olemme menossa kesäkussa haniaan kato stalosin kylään perheen kesken ja ystävieni mukaan jotka ovat käyneet siellä hanian ympäristö on upea paikka, suosittelevat. Itse majoitumme greta balmiin jota myös on kehuttu erinomaiseksi. Elissoa olen myös kuulut kehuttavan. Hyvää lomaa, ehkä tapaamme siellä?!
katjuska

Hei!

ViestiKirjoittaja Vieras » 17 Maalis 2008, 16:03

katjuska kirjoitti:Hei, mekin olemme menossa kesäkussa haniaan kato stalosin kylään perheen kesken ja ystävieni mukaan jotka ovat käyneet siellä hanian ympäristö on upea paikka, suosittelevat. Itse majoitumme greta balmiin jota myös on kehuttu erinomaiseksi. Elissoa olen myös kuulut kehuttavan. Hyvää lomaa, ehkä tapaamme siellä?!

Hei! Kiitos tiedoista. Voihan niinkin mukavasti käydä, että tapaamme siellä. Me olemme matkaan lähdössä 5. kesäkuuta.
Vieras

Re: Kreeta / Hania

ViestiKirjoittaja Vieras » 20 Maalis 2008, 14:16

Mia kirjoitti:Heippanen!
Onko kellään aikaisempia kokemuksia Kreetan Haniasta? Ja vieläpä hotelli Elissosta? Itse olen perheeni kanssa ensi kesäkuussa sinnepäin tulossa ja matkakuume on jo niin kova, että kokemuksia paikasta otan mielelläni vastaan. :wink:

Heippa.

Oltiin viikko Haniassa muistaakseni 2001?
Yövyttiin juuri Elissossa. Voin suositella. Kaikki palvelut lähellä, mutta silti rauhallinen. Ihana piha-alue. Todella ystävällinen palvelu. Kauniit huoneet.
Plataniaksesta itsestään löytyy vaikkapa mitä kauppoja. Ja helppo käydä Hanian kaupungissa bussilla.
Vieras

Paluu Yleistä matkakeskustelua