Hei!
Onko jollakin kokemusta Detur matkatoimistosta, miten se pelittää?
Onko hyvä?
Olemme lähdössä Turkkiin pika puoliin ja olisi kiva kuulla kannanottoja asiasta!
terkuin Turkkiin matkaava
detur matkatoimisto ja turkki
7 viestiä
• Sivu 1/1
erinomaista ja halpaa
hei
itse 5 kertaa ollut k.o toimistosn reissulla...ei mitään negatiivista sanottavaa..
itseasiassa juuri tehdyn tutkimuksen mukaan top 20 listan kärjessä...matkatoimisto rankkauksessa...
eli suosittelen
itse 5 kertaa ollut k.o toimistosn reissulla...ei mitään negatiivista sanottavaa..
itseasiassa juuri tehdyn tutkimuksen mukaan top 20 listan kärjessä...matkatoimisto rankkauksessa...
eli suosittelen
- Vieras
Olimme viime vuonna Turkissa deturin kautta ja minulla ei ole ainakaan mitään valittamista. Hyvin sujui reissu ja oppaat saimme kiinni jopa yöllä kun ystäväni piti päästä sairaalaan tulehtuneen jalan takia ja saimme oppaan mukaamme tulkkaamaan. Olen ollut myös aurinkomatkojen ja tjareborgin kautta turkissa ja mielestäni kaikki reissut ovat onnistuneet yhtä hyvin 
- Vieras
Turkin Alanyasta
Meillä oli aivan upea loma lasten kanssa -07 toukokuussa.
Lapsilla riitti tekemistä ja äiskällä " silmänruokaa "
Ihmiset siellä tosiaan ovat ystävällisiä ja kilttejä..sehän on heidän työnsä hymyillä kuin aurinko..
Uutta matkaa ollaan järjestämässä..onko se sitten turkki,paljon jäi vielä näkemättä.
Suosittelen ehdottomasti !
Ei mitään ongelmia tullut kaikki sujui loistavasti
Lapsilla riitti tekemistä ja äiskällä " silmänruokaa "
Ihmiset siellä tosiaan ovat ystävällisiä ja kilttejä..sehän on heidän työnsä hymyillä kuin aurinko..
Uutta matkaa ollaan järjestämässä..onko se sitten turkki,paljon jäi vielä näkemättä.
Suosittelen ehdottomasti !
Ei mitään ongelmia tullut kaikki sujui loistavasti
- Maaru
7 viestiä
• Sivu 1/1
Paluu Yleistä matkakeskustelua