Hei
Suunnittelemme matkaa Gardalle Gardajärvelle. Onko joku ollut siellä elokuun alussa, millainen sää on odotettavissa?
Garda
5 viestiä
• Sivu 1/1
Gardalle
Perheemme on tarkoitus myös lomailla heinä-elokuun vaihde Gardalla.
Majoituspaikka ja paikkakunta on vielä hakusalla mutta Bardolinoa olemme ajatelleet. Onko kokemuksia siitä tai muista järven eteläosan lomapaikoista? Kuten muuallakin euroopassa niin kyllä heinä-elokuu taitaa olla kuuminta aikaa, tosin luin jostain että järven pohjoisosaa viilentää vuorilta tuleva tuuli
Majoituspaikka ja paikkakunta on vielä hakusalla mutta Bardolinoa olemme ajatelleet. Onko kokemuksia siitä tai muista järven eteläosan lomapaikoista? Kuten muuallakin euroopassa niin kyllä heinä-elokuu taitaa olla kuuminta aikaa, tosin luin jostain että järven pohjoisosaa viilentää vuorilta tuleva tuuli
- PaNa
Gardaa ympäri
Sirmione järven eteläkärjessä on hieno paikka ympäristöineen. Turistirysä tosin. Samoin länsirannan Limone terassihotelleineen on kiva.
Elokuussa voi varautua helteeseen ja todelliseen saksalaisturistien rynnäkköön. Itse olen todennut syyskuun lopun parhaaksi ajaksi: kelit vielä mukavia ja ihmisiä paljon vähemmän.
Elokuussa voi varautua helteeseen ja todelliseen saksalaisturistien rynnäkköön. Itse olen todennut syyskuun lopun parhaaksi ajaksi: kelit vielä mukavia ja ihmisiä paljon vähemmän.
- Vieras
Bardolino
Itse olin Bardolinossa viime kesänä. Kiva paikka. Hiekkarantoja tosin ei ole, vain kivirantoja. Järven vesi aika sameaa. Enemmän tuli altaassa uitua. Kalliimpi paikka verrattuna pohjoisiin kaupunkeihin. Kaikkissa Garda järven kaupungeissa on omat juttunsa. Tuli useimmissa kierreltyä. En tosin suosittele Hotelli Grittiä kenellekkään. Meillä maalattiin huoneen katto siellä olessamme ja sotkettiin tavaroitamme ja vaatteita maalilla. Eikä maalauksesta ilmoitettu etukäteen. Ihme toimintaa hotellilta. Suosittelen kaikille reissua Venetsiaan paikallis bussilla. Halpa verrattuna matkanjärjestäjien Venetsian retkiin. 
- S
5 viestiä
• Sivu 1/1