Toimiiko tämä foorumi?

Lomalle lähdössä? Löydä matkaseuraa jo ennen lähtöä.

Toimiiko tämä foorumi?

ViestiKirjoittaja kysyvä » 23 Heinä 2007, 18:18

Hei!

Olen ajatellut panostaa sinkkumatkojen järjestämiseen. Sinkkuja on tietenkin monenlaisia, mutta kohderyhmäni olisivat ne, jotka ovat muutoin ilman matkaseuraa. Nyt kun löysin tämän sivuston, kiinnostuin kysymään suoraan teiltä, onko ideani turha, koska jo löydätte matkaseuraa tämän kautta vai olisitteko te kiinnostuneet lähtemään matkoille, jotka erityisesti suunnataan (matka)sinkuille?

Kysyvä
kysyvä

ViestiKirjoittaja sinkularis » 23 Heinä 2007, 20:03

Kyllä olisin kiinnostunut sinkuille suunnatuista matkoista. Yksin on tylsää ja mikä huonointa, aina saa maksaa rutkasti enemmän hotellista, kun matkustaa yksin.
sinkularis

Singleton traveller

ViestiKirjoittaja Tappotuoppi » 03 Elo 2007, 21:28

Matkoja tekis paljon ellei tosiaankin matkustelis enemmän jos vaan seuraa olis. Kaikki tutut aina töissä tai muissa hommissa niin ei tule lähdetyä mihinkään pidemmälle. Laita toki linkkiä tänne jos moisia matkoja joku järjestää.
Tappotuoppi

Sinkun vaikea läytää foorumeilta matkaseuraa

ViestiKirjoittaja Vieras » 03 Marras 2007, 14:09

Kyllä olisi tarvetta, on aivan mahdotonta löytää matkaseuraa miltään foorumilta. Olen akat. 35 v. heteronainen (mielestäni on naurettavaa mainita erikseen, tuskinpa homot ym. etsivät täältä panoseuraa, anteeksi vaan, se on homoja loukkaavaa!!!)

Foorumit ovat huonosti ryhmiteltyjä (esim. paikannimien joukossa on kaikkea viestiä tyylii "nahkatakkeja Turkista", jolloin on todella raskasta kahlata foorumeita läpi. Omaan silmään sattuu joskus hyviäkin matkaseuranhakuilmoituksia, joihin olisin voinut tarttua, mutta ajankohta on usein 1-2v. myöhässä!

Hyvä idea!
Vieras

matkaseuraa

ViestiKirjoittaja Toinen vieras » 14 Marras 2007, 03:52

En minäkään 54 vee löydä matkaseuraa. Olen pikapikaa jonnekin päin menossa, en edes vielä tiedä minne ja joulukuun alkupäivinä jo pitäisi olla taas takaisin töissä.
Löytyiskö kivaa ihmistä matkaseuraksi?
Toinen vieras

Paluu Matkaseuraa