matkaseuraa Firenzeen
2 viestiä
• Sivu 1/1
matkaseuraa Firenzeen
Olen 20-vuotias nainen lähdössä Firenzeen kesä-heinäkuussa kahdeksi viikoksi. Lähtö on aikaisintaan 20.6, kuitenkin kesäkuun puolella. Tarkoituksena olisi viettää pienen budjetin kulttuuriloma ja ehkä käydä vuoristossa ja muissa lähialueen kaupungeissa. Haluaisin seuraksi n. 20-v kulttuurista kiinnostuneen, jota ei hostellit pelota ja joka jaksaa kierrellä nähtävyyksiä. Tiedän, että teitä on olemassa!!
- Sonja
Heippa!
Olen suunnitellut parin viikon reissua Firenzeen heinäkuun alussa. Tarkoituksenani oli reissata yksin, mutta helpommaksi (ja halvammaksi..) se tulee jos on kaksi matkaajaa. Kesäkuun olen töissä, mutta ihan lopussa voisi ehkä olla lähtö mahd. Vastasin, koska suunnitelmasi ja matkan päätarkoitus kuulostivat niin paljon omiltani. Olen käynyt Firenzessä viime kesänä, mutta olin vain päiväretkellä ja se ei ollut tarpeeksi.
Ainiin, olen siis kohta 19-vuotias nainen, joka kanssa olisi liikkeellä "kengännauhabudjetilla"
Olen tosi reipas ja tykkään tutustua aktiivisesti matkakohteisiin. Vastaapa jos kuulostan samanhenkiseltä (:
Olen suunnitellut parin viikon reissua Firenzeen heinäkuun alussa. Tarkoituksenani oli reissata yksin, mutta helpommaksi (ja halvammaksi..) se tulee jos on kaksi matkaajaa. Kesäkuun olen töissä, mutta ihan lopussa voisi ehkä olla lähtö mahd. Vastasin, koska suunnitelmasi ja matkan päätarkoitus kuulostivat niin paljon omiltani. Olen käynyt Firenzessä viime kesänä, mutta olin vain päiväretkellä ja se ei ollut tarpeeksi.
Ainiin, olen siis kohta 19-vuotias nainen, joka kanssa olisi liikkeellä "kengännauhabudjetilla"
- Taina
2 viestiä
• Sivu 1/1