Eli olisi tarkoitus lähteä 6-10 hengen porukalla todennäköisesti joko Bulgariaan tai Espanjaan kesällä. Suurin osa ei ole matkustanut ikinä etelän lämpöön, itseni mukaan lukien. Toivoisin hieman vinkkejä ja neuvoja asian tiimoilta...
Tarvitseeko näihin maihin matkustaessaan ottaa mitään erityis rokotteita, vai ovatko maat sen verran puhtoisia, että voi luottavaisin mielin lähteä reissuun ilman terveyskeskus käyntiä?
Itse olen vähän sekaisin tässä henkilökortti asiassa... Eli riittääkö pelkkä ajokortin olemassa olo henkkilöllisyyden todistamiseen, koska itse en passia omaa?
Matkavakuutus on huhujen mukaan ihan positiivinen juttu ja sen voi käsitykseni mukaan hoitaa suoraan netin välityksellä, correct?
Ne jotka ovat matkustaneet näin isolla porukalla voisivat vähän valaista miten hoiditte matkan järjestelyt? Netistä ei ainakaan voi varata huomatakseni matkaa enemmälle kuin 6 hengelle kerrallaan, joten järkevintä varmaan kävellä suoraan matkatoimistoon?
Kaikki nyt jotain vinkkiä kehiin, ettei ensikertalaiset joudu nesteeseen heti ulkomaille matkatessaan!
Porukalla ensimmäistä kertaa Eurooppaan
1 viesti
• Sivu 1/1
1 viesti
• Sivu 1/1
Paluu Yleistä matkakeskustelua