Yksin naisena bulgariaan?
4 viestiä
• Sivu 1/1
Yksin naisena bulgariaan?
Voinko vaaleana naisena lähteä huoletta yksin Bulgariaan Mustanmeren rannikkoa koluamaan? Vai olisiko parempi jokin muu Euroopan maa valita matkakohteeksi?
- Suski-
uskaltaako bulgariaan..
bulgaria (ainakin kultahietikko) on ihan toista maata kuin esim turkki. siis hyvässä mielessä. sai olla rauhassa. miehet olivat jopa ujon kohteliaita. paras eteläkohde on ollut tässä mielessä. ja välimeren ympärystää on tullut koluttua... 
- Vieras
Olin toissa kesänä Sunny Beachilla viikon lomailemassa ja sain olla kyllä aivan rauhassa. Miehet kyllä voivat tulla juttelemaan, mutta ahdistavaa fiilistä ei tullut koskaan. Kauppiaat eivät yritä myydä mitään väkisin, eikä kauppoihin "raahata" väkisin kuten esim. juuri Turkissa olen kokenut sellaista... Mukavaa matkaa!
- Vieras
Re: Yksin naisena bulgariaan?
Suski- kirjoitti:Voinko vaaleana naisena lähteä huoletta yksin Bulgariaan Mustanmeren rannikkoa koluamaan? Vai olisiko parempi jokin muu Euroopan maa valita matkakohteeksi?
Olin Kultahietikolla kesällä 2005. Paikalliset miehet ei tuppaudu seuraan. Joku saattaa sanoa kauniiksi... ihan samalla tavalla, kuin Suomessakin. Ainoa sulla on hyvä perse kommentti tuli känniseltä saksalaisturistilta. Putiikeissa ei tyrkytetä mitään, rauhassa saa katsella. Varnassa on jonkin verran taskuvarkaita (huom. teinityttöjä) ja kerjäläisiä. Yksin en kyllä lähtisi matkustamaan pitkin rannikkoa, vaan pysyttelisin turistikohteissa. Lähinä pelkäisin ryöstäjiä (tutun tuttu ryöstettiin veitsellä uhaten Bulgariassa), mutta tosissaan tuo pelko juontuu tuosta yhdestä kuulemastani tapauksesta. Itselläni oli mukava onnistunut loma.
- Vieras
4 viestiä
• Sivu 1/1