tallinnan tuomiset
3 viestiä
• Sivu 1/1
tallinnan tuomiset
olen menossa tallinnaan ja en tiedä kuinka paljon saan tuoda esim. tupakkaa maihin
- Vieras
Tosin käytännön pointti siinä on se, jotta jos olet EU kansalainen, niin tullissa Sinua ei saa tarkastaa, mikäli tulli ei epäile Sinua vähintään törkeästä rikoksesta jonka tuomio olisi jotain 1 vuosi tahi enemmän vankeutta, näin ulkomuistista...
Lisäksi siihen pitää olla oikein hyvät näytöt tullilta vielä varmuuden vuoksi (että Sinut voi edes tarkistaa ) ja niitä kriteerejä et uskoakseni riko, jos vaikka toisit 10 kartonkia röökiä omaan käyttöösi, kunhan se on vain röökiä...
Tässä mm. EU:n liikkuvuuden vapaus säädökset pelittää ihan mukavasti!
Kannattaa kuitenkin vielä ottaa selvää asiasta tarkemmin, sillä jos olen väärässä, niin se ei taida paljoa lohduttaa tullissa.
Lisäksi siihen pitää olla oikein hyvät näytöt tullilta vielä varmuuden vuoksi (että Sinut voi edes tarkistaa ) ja niitä kriteerejä et uskoakseni riko, jos vaikka toisit 10 kartonkia röökiä omaan käyttöösi, kunhan se on vain röökiä...
Tässä mm. EU:n liikkuvuuden vapaus säädökset pelittää ihan mukavasti!
Kannattaa kuitenkin vielä ottaa selvää asiasta tarkemmin, sillä jos olen väärässä, niin se ei taida paljoa lohduttaa tullissa.
- Tokela
3 viestiä
• Sivu 1/1
Paluu Yleistä matkakeskustelua