Kokemuksia Hotelli Mediterraneesat Hammametissa

Keskustelua Afrikan maista ja matkoista.

Kokemuksia Hotelli Mediterraneesat Hammametissa

ViestiKirjoittaja Vieras » 28 Helmi 2007, 15:32

Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia Mediterranee hotellista? Onko siisti ja mukava kaikinpuolin?
Mitenkähän lie toi säätila maaliskuun lopussa?
Miten hygieniataso, varsinkin kun liikutaan pienen lapsen kanssa? Lapsille ilmeisisti saa myös purkkiruokia tarvittaessa? Onko kokemuksia minkälaisia ne on?
Ja muutenkin kaikki kokemukset ja vinkit on tervetulleita lapsen kanssa matkustamiseen Tunisiaan. Kovasti mitetityttää onko matkavalinta osunut oikeaan...vielä ehtis vaihtaa...
Vieras

Mediterranee

ViestiKirjoittaja Anulliini » 12 Maalis 2007, 10:53

Olen menossa Hammamettiin tässä vajaan kolmen viikon päästä ja itsekin etsiskelen onko kenelläkään kokemusta Mediterranee hotellista. Matkan varasin Tjäreborin kautta, mutta kävijöitä ei tuossa hotellissa ainakaan näissä keskustelupalstoilla tunnu olevan.

Jos nyt jokin on kuitenkin ollut kyseisessä hotellissa kertoisiko hän kokemuksista, olisi tosi kiva kuulla :)
:wink:
Anulliini

mediterranee-hotelliin myös

ViestiKirjoittaja Vieras » 20 Maalis 2007, 22:41

Olen myös majottumassa kyseiseen hotelliin, eikä kokemuksia löydy..

Luottavaisin mielin kuitenkin matkaan. Kuvat ainakin lupaavia. 8)

Olisi ihanaa saada tänne kommentteja sitten niiltä, jotka aikaisemmin lähdössä. Itse vasta toukokuun lopulla.
Vieras

Mediterranee

ViestiKirjoittaja Vieras » 23 Maalis 2007, 16:06

Hei tässä linkki hotellin kotisivuille :P
Näyttää hienolta hotellilta!

http://www.hotelmediterranee.com.tn/

-Anu
Vieras

Kiitoksia Anu!

ViestiKirjoittaja Vieras » 24 Maalis 2007, 22:08

Todella hienolta näyttää..

Nyt ei enää todellaka jaksais odottaa lomaa.. :D
Vieras

ViestiKirjoittaja - » 11 Huhti 2007, 11:29

KIITOS paljon linkistä! Ollaan menossa 18.4 sinne.
-

hammamet ja mediterranee

ViestiKirjoittaja matkailija » 21 Huhti 2007, 14:15

Hei kaikki matkailusta kiinnostuneet!

Itse en ole vielä päässyt käymään Tunisiassa, mutta syyskuussa menen hammametiin kahdeksi viikoksi. Nyt näyttää siltä, että moni kaipailee matkakokemuksia ko. paikasta, ja toivon että te jotka olette yöpyneet mediterranee-hotellissa tai matkustaneet hammametissa jakaisitte hyvät ja huonot kokemukset kanssamme. Yövymme mieheni kanssa juuri mediterranee-hotellissa ja odotukset ovat positiivisa, mutta koskaan ei voi olla varma... :wink: :wink:
matkailija

Paluu Afrikka