viron kylpylälomat

Ehdota lomakohdetta tai kysy muilta mitä kohteita he suosittelevat.

viron kylpylälomat

ViestiKirjoittaja Annika » 05 Tammi 2006, 19:37

Hei,

mahtaisiko kenelläkään olla kokemuksia Viron kylpylälomista? Haluaisimme tyttöporukalla lähteä rentoutumaan.. (ihan ulkomaille :wink: ) Olen kuullut kahdenlaisia mielipiteitä: toiset sanovat, että paikat ovat likaisia ja palvelu huonoa, mutta toiset taas ylistävät kokemuksiaan.

Matkat ovat sinne hyvin halpoja, joten toisaalta kiinnostaisi kokeilla. Emme kuitenkaan haluaisi ostaa sikaa säkissä ja tulla kotiin rentoutumislomaamme pettyneinä.

Jos olette käyneet Virossa tai tiedätte jonkun, joka on käynyt, otan mielelläni vastaan kokemuksia ja tunnelmia matkasta.

Kiitti. Annika.
Annika

Viron kylpylalomat

ViestiKirjoittaja suuuuuuu » 08 Tammi 2006, 02:13

Annika,

Mulla on kokemuksia Tallinnan kylpyloista. Voin suositella. Molemmissa missa itse olen kaynyt (juuri kavereiden kanssa rentoutumassa) ovat olleet siisteja, palvelu hyvaa ja hoidot hyvia! Suosittelen erityisesti hierontoja ja kauneushoitoja.
Olen kaynyt Pirita SPA hotellissa kolme kertaa ja Viimsi SPA hotellissa kerran. Ainoa huono puoli molemmissa on etta ovat kaukana keskustasta. Bussilla ja taxilla paasee kuitenkin helposti Tallinan keskustaan. Kummassakaan hotellissa ei ole iltamenoa, joten jos sita haluaa, pitaa lahtea kaupunkiin.
suuuuuuu

vastaus

ViestiKirjoittaja eräs » 03 Maalis 2006, 22:52

Minä ja vanhempani kävimme 12.7.1004 Pärnun Tervis Paradise kylpylässä.
paikka oli mahtava.
Yön olimme Pärnun Tervis-hotellissa.
eräs

Lomalle viron kylpylää

ViestiKirjoittaja Vieras » 21 Maalis 2006, 21:28

Ehdottomasti suosittelen Pärnun kylpylöitä. Itse olin mieheni kanssa viime heinäkuussa -05 virkistysmatkalla Pärnun Tervis 2 nimisessä kylpylässä. Bussi vie suoraan satamasta kylpylän pihaan ja hakee myös ja vie takaisin Tallinnnaan satamaan.

Paikka oli todella siisiti ja palvelu pelasi kaikin puolin. Hyvänä lisänä pakettiin kuului vielä muutama lääkärin määräämä hoito / päivä.
Lisänä otin hoitoja itselleni manikyyrin ja pedikyyrin ja osasivat kyllä hommansa. Myös kannattaaa kokeilla kampaamo palveluja. Mulla ainakin onnistui raitojen laitto todella hyvin ja vielä on vähän jäljelläkin.

Keskustaan kylpylästä on aivan kävelymatka josta löytyy erilaisia baareja ja ruokapaikkoja, hintatasoa unohtamatta eli rahalle saa todellakin vastinetta. Myös tuliaisia kannattaa katsella; hinta Tallinnaan verrattuna on paljon edullisempi.

Reissu oli meistä hyvin onnistunut, joten päätimme lähteä nyt huhtikuussa uudelleen kokeileman viereistä kylpylää, Tervis Paradise. Esitteiden perusteella paikka vaikuttaa olevan ok, onhan siellä "vesipuisto".

Nautiskelija
Vieras

Lomaa...

ViestiKirjoittaja Vieras » 04 Huhti 2006, 14:30

Olen ollut kerran pärnyyn kylpylässä viikon palvelu ja ruoka oli hyvää ja hoidoista sai nauttia.Mutta siellä oli aika lailla vanhempaa väkeä liikkeellä trullaatoreitakin näki liikkeellä.Ei nuorten paikka.
Vieras

ViestiKirjoittaja heizu » 30 Touko 2006, 18:55

Kyllä se Pirita Top Spa voittaa
heizu

Matkaseuraa

ViestiKirjoittaja Vieras » 14 Touko 2007, 16:17

Hei!
Ajattelin tässä kysellä löytyisikö matkaseuraa Viron kylpylälomalle?
Nimittäin äitini (62 v. leski) olisi kovasti lähdössä matkalle, mutta kaipaisi matkaseuraa, kun ei ole kovin paljon matkustellut ja muutenkin olisihan se kivempi lähteä jonkun kanssa, kuin yksin. Elikkä jos olet itse tai äitisi, tätisi, siskosi tai muu tuttu naisihminen vailla matkaseuraa heinä-elokuussa, niin laita viestiä.
Vieras

Spa Tervis

ViestiKirjoittaja tyytyväinen asiakas » 13 Syys 2009, 20:14

Hei!
Olen juuri 1. kertaa Viron kylpylälomalla ja aion tehdä tästä perinteen. Tervis Spa on osittautunut todella siistiksi paikaksi, jossa palvelu on ystävällistä. Olen omatoimimatkalla mutta matkustaminen Tallinnasta Pärnuseen onnistui erittäin kätevästi. Terminaalilta pääsee bussilla linja-autoasemalle ja Pärnun bussiasemalta on kylpylälle lyhyt kävelymatka.
Hoidot maksavat puolet Suomen hinnoista. Suosittelen!
tyytyväinen asiakas

Kokemuksia Viron kylpylöistä

ViestiKirjoittaja maarit » 06 Tammi 2010, 00:31

Olen käynyt aika monessa Viron kylpylässä: Kuressaaressa Ryytlissä, Viimsissä Tallinnan liepeillä sekä nyt viime syksynä Pärnussa Paradiis-hotellissa. Kaikki kokemukset hyviä. Siistejä paikkoja, hoidot hyviä. Eniten tykkäsin Paradiisista, joka oli upea ja hienolla paikalla Pärnun pitkän hiekkarannan eteläpäässä. Pärnu on ihana pieni kaupunki, jopa lokakuussa. Ryytli oli myös hieno. Viimsi jää näistä kolmoseksi. Oli jotenkin sokkeloinen ja sijainniltaan ei niin miellyttävä. Jos haluat rentoutua, keskittyä stressaavan arjen keskellä hetkeksi pelkästään itseesi, kylpylä on hyvä valinta. Mut jos olet kuuskymppinen tai sen alle, nuorennat kyllä asiakkaiden keski-ikää.
maarit

ViestiKirjoittaja Vieras » 18 Tammi 2010, 15:09

olen käynnyt monissa eri viron kypylöissä ym,mutta eniten suosittelen tervis paradistä se on yksinkertaisesti aivan paras!kaikki hieronnat suolahuoneet kaikki hoidot.vesipuisto on täydellinen paikka lapsiperheille ja vanhuksille aikuisia unohtamatta.huoneetkin hotellissa on hyvin mukava ja siistejä.henkilökunta mukavaa ja ystävällistä.kun aamulla herää kuulee meren sohinan.suosittelen suuresti tätä paikkaa.kannattaa mennä!
Vieras

ViestiKirjoittaja kaleervo » 22 Syys 2011, 10:54

heizu kirjoitti:Kyllä se Pirita Top Spa voittaa

Varasin just kylpyläviikonlopun mulle ja tyttöystävälle, tyttöystävä ei vielä tiedä mitään ;)
kaleervo

Re: viron kylpylälomat

ViestiKirjoittaja JaaniMaja » 27 Huhti 2012, 13:10

Tämä ei ole sinänsä vastaus kylpyläjuttuun, mutta tämänkin voi yhdistää kylpylälomaan.
Olisi tajolla menneiden aikojen nostalgiaan soveltuva talo lomakodiksi Pärnussa.
Sinulle joka haluat hieman eurostandardeista poikkeavaa.
Lisää linkistä www.tori.fi/vi/3524852.htm
Voit kysyä linkin kautta sähköpostilla lisää.
JaaniMaja

Paluu Mihin lomalle?