Kielimatka 2016

Euroopan matkailuun liittyvää keskustelua.

Kielimatka 2016

ViestiKirjoittaja matkustelija » 03 Elo 2015, 14:37

Moi kaikki!
Olen siis lähdössä kielimatkalle 2016, koska vanhemmat lupasivat sen minulle rippilahjaksi. En kuitenkaan millään osaa päättää kohdetta, joten siksi kaipaisinkin nyt teidän kokemuksianne kielimatkoilta, tai muuten vain lomilta juuri näistä kohteista. Toki muistakin saa, mutta nuo nyt päällimmäisinä mielessä. Tosiaan EF:n kanssa lähdössä, joten kokemuksia juuri tästä järjestöstä kaivataan. Kohteet jotka ovat harkinassa ovat siis Bournemouth, Hastings, Torquay, Dublin, St. Raphaël ja Lindau. Olen myös hiukan miettinyt tuota Euroopan kiertomatkaa.

Lisäksi mulla olisi muutama kysymys koskien ihan kielimatkoja muuten.
- Onko kuinka paljon vapaa-aikaa? Toivoitko sitä olevan vähemmän vai enemmän, vai vastasiko se odotuksiasi?
- Kuinka paljon oli bileitä? Oliko niihin kaikkiin pakko osallistua vai oliko mahdollisuus jättäytyä pois?
- Oliko opetus hyvää?
- Kuinka paljon oli ylimääräistä rahastusta?

Lisäksi vielä yksi kysymys Ranskassa kielimatkalla olleille. Osasitteko kieltä kuinka paljon ennen matkaa, ja miten kommunikointi isäntäperheessä sujui? Myös muita kokemuksia niin hyviä kuin huonoja saa kertoa!

Kiitos kaikille, jotka viitsivät vastata :)
matkustelija

Re: Kielimatka 2016

ViestiKirjoittaja Vieras » 11 Maalis 2016, 00:46

Riippuu ihan siitä mitä haluat kielimatkalta! Bournemouthista oon kuullu paljon hyviä kokemuksia ja valitsisin sen sun vaihtoehdoista mieluiten:) Itse lähden kesällä Maltalle, jos tarvitset esitettä voit tilata sen mun kautta http://my.ef.com/heidimoisio voit myös käydä lukemassa mun blogia
letsgoonanadventurewithef.blogspot.com

Ps Ef on ainakin mulla toiminut tähän asti hyvin. Asiakaspalvelu ainakin on selkeää ja ystävällistä!:) Jos vielä varaat matkan muista laittaa mut suosittelijaks eli Heidi Moisio :D
Vieras

Paluu Eurooppa