Ulkomaan lomamatkojen määrä
13 viestiä
• Sivu 1/1
Ulkomaan lomamatkojen määrä
Kuinka monella ulkomaan lomamatkalla olet ollut?
- webmaster
Äänestämisestä
Hei,
voidaksesi äänestää sekä muokata ja poistaa viestejäsi sinun tulee rekisteröityä. Rekisteröityminen on ilmaista.
voidaksesi äänestää sekä muokata ja poistaa viestejäsi sinun tulee rekisteröityä. Rekisteröityminen on ilmaista.
- webmaster
ulkomaanmatkat
saksa,englanti,costa del sol=espanja,tunisia,2*rhodos,2*teneriffa
aurinkolomia siis 6
aurinkolomia siis 6
- mariaana.s
Hei kertokaa mulle vinkkejä, miten saa rahat kokoon.
Kateelisena olen lukenut ihmisten matkustuksen määrää.
Olen lähes velaton, jotakin itsekin tienaava. Plson tuloot vakaat.
Kaksi lähes aikusta lasta, jotka eivät ole kerskakuluttajia.
( Omat kesätienistit)
Ruokakulut lienevät ainoat suhteettoman korkeat.
Ja pakolliset pari autoa kodin sijainnin takia.
Siis miten säästämällä tai millä jippokontistilla voisin matkustaa vaikka kahdesti vuodessa lomalle ulkomaille?
Kertokaa omia ideoitanne.
Kateelisena olen lukenut ihmisten matkustuksen määrää.
Olen lähes velaton, jotakin itsekin tienaava. Plson tuloot vakaat.
Kaksi lähes aikusta lasta, jotka eivät ole kerskakuluttajia.
( Omat kesätienistit)
Ruokakulut lienevät ainoat suhteettoman korkeat.
Ja pakolliset pari autoa kodin sijainnin takia.
Siis miten säästämällä tai millä jippokontistilla voisin matkustaa vaikka kahdesti vuodessa lomalle ulkomaille?
Kertokaa omia ideoitanne.
- Vieras
Riippuu mihin tahdot mennä. Netistä löytyy halpoja lentoja ja hotelleja. Katso esim. halpalentoyhtiöiden omat sivut, mm. ryanair, sterling (tukholmasta), EasyJet (tallinnasta) jne. Tiistaisin on usein halpoja lentoja. Vertaa.fi on myös hyvä sivu. Ei matkustus ole kallista jos vähän näkee itse vaivaa.
- Ansku
Matkustamme koko perheellä (2 + 4) , säästämme rahat kuukausittaisina summina. Ennen nekin rahat meni johonkin, en tiedä mihin. Miehelläni on suht vakio palkka itse olen sairaseläkkeellä ja lapset 15- 9 vuotiaita (eli kuluttavat). Meillä on asunto ja yritysvelkaa ihan omiksi tarpeikisi ja luulimmekin aina ettei meillä ole varaa matkustella. Nyt kun säästämiseen on tottunut niin ihmettelee minne sekin summa ennen katosi, päivittäinen elintasomme ei ole sanottavammin muuttunut. Aluksi säästäminen oli vaikeaa mutta nyt siihen on tottunut ja palkinto siitä motivoi, tulimme juuri Egyptistä ja nyt etsiskelemme uutta kohdetta jo innolla. Uskon että muutkin onnistuvat !
- annek
Pääsin ensimmäiselle ulkomaanmatkalle vuonna 1966 14-vuotiaana serkun kanssa äitiemme siskon luo Kanadaan. Lensimme Suomi-Seuran tilauslennolla Islannin Keflavikin ja Kanadan Halifaxin kautta New Yorkiin, jossa sukulaiset olivat vastassa. Siitä se matkustelu alkoi ja loppua ei näy.
Lasten ollessa pieniä tyydyimme yhteen rantalomaan + risteilyyn/vuosi. Parhaimmillaan ulkomaanmatkoja (kestot 1 - 14 pv) on ollut toistakymmentä vuodessa.
Perheellämme ei ole koskaan ollut autoa eikä kesämökkiä, asuimme "ahtaasti" 80 m2 lasten asuessa kotona, muotivaatteet eivät onneksi kiinnosta ja ruokanakaan sisäfilepihvit eivät maistu. Rahaa jää mukavasti matkusteluun.
Lasten ollessa pieniä tyydyimme yhteen rantalomaan + risteilyyn/vuosi. Parhaimmillaan ulkomaanmatkoja (kestot 1 - 14 pv) on ollut toistakymmentä vuodessa.
Perheellämme ei ole koskaan ollut autoa eikä kesämökkiä, asuimme "ahtaasti" 80 m2 lasten asuessa kotona, muotivaatteet eivät onneksi kiinnosta ja ruokanakaan sisäfilepihvit eivät maistu. Rahaa jää mukavasti matkusteluun.
- eok
13 viestiä
• Sivu 1/1
Paluu Yleistä matkakeskustelua