Brasilia kutsuu

Keskustelua Etelä-Amerikan matkailusta.

Brasilia kutsuu

ViestiKirjoittaja maailmanympäri » 17 Syys 2006, 18:09

Porto de Galinhas ja Maceio ovat kohteena. Onko kukaan ollut siellä ja löytänyt ratsastutallia? En tarkoita rannalla vaeltavia hevosparkoja, vaan oikeata ratsutilaa tms.
maailmanympäri

ViestiKirjoittaja vieras » 01 Loka 2006, 18:46

Tuonne mekin ollaan lähdössä tammikuussa olisi kiva kuulla siellä käyneiden kokemuksia paikasta.
vieras

heppoja porto de galinhasissa

ViestiKirjoittaja Vieras » 19 Loka 2006, 23:24

Moikka,

mä kävin valitettavasti rantahepoilla ratsastamassa. En tajunnut, hävettää. Mutta kuulemma rannan etäläpäässä, maracaipen takana on kunnon tallit. Oppaat siellä tietää. Kuulemma ihanaa. Käsittääkseni Sanomagazinesin Matkaopas-lehteen on tulossa iso juttu Pdg:sta vielä ennen joulua.

Ihanaa matkaa teille, se ON ihana paikka!

T. OK
Vieras

Ratsastus PDG:ssä

ViestiKirjoittaja Anna » 21 Loka 2006, 11:57

Hei,
Porto de Galinhaksesta itseasiassa Maracaipen rannalta löytyy kunnon hevostila. Maracaipe Fazenda. Asustan itse Porto de Galinhaksessa ja olen muutaman kerran käynyt ratsastamassa. Hevoset voivat hyvin ja tämä on oiva tapa nähdä paikallista mangrovemetsää, rannikkosademetsää ja hiekkarantaa tietenkin. Suosittelen lämpimästi.
Tervetuloa meille!
Anna

ratsastus PdG

ViestiKirjoittaja daria » 26 Tammi 2007, 16:51

Kiitos, Anna.

Satutko vielä tietämään, onko sillä tallilla myös koluratsastusta?
daria

Re: Ratsastus PDG:ssä

ViestiKirjoittaja kaleervo » 22 Syys 2011, 10:47

Anna kirjoitti:Hei,
Porto de Galinhaksesta itseasiassa Maracaipen rannalta löytyy kunnon hevostila. Maracaipe Fazenda. Asustan itse Porto de Galinhaksessa ja olen muutaman kerran käynyt ratsastamassa. Hevoset voivat hyvin ja tämä on oiva tapa nähdä paikallista mangrovemetsää, rannikkosademetsää ja hiekkarantaa tietenkin. Suosittelen lämpimästi.
Tervetuloa meille!

ai että ku kuulostaa hyvältä, varsinki toi että voi hevosen selässä tutkiskella ympäristöä.. tänne on päästävä! pari muuta vaihtoehtoa vielä lomamatkalle mutta tällä hetkellä ainakin tuo ykkösenä! :P
kaleervo

Paluu Etelä-Amerikka