Ulkomaan lomamatkojen määrä

Ulkomaanmatkojen määrä

Voit valita vain 1 vaihtoehdon

Näytä tulokset

Ulkomaan lomamatkojen määrä

ViestiKirjoittaja webmaster » 30 Kesä 2005, 17:58

Kuinka monella ulkomaan lomamatkalla olet ollut?
webmaster

häh?

ViestiKirjoittaja Vieras » 30 Kesä 2005, 18:30

miks mä en pysty äänestämään? tuolla oikeassa alareunassa lukee et "Et voi äänestää tässä foorumissa".... :cry:
Vieras

Äänestämisestä

ViestiKirjoittaja webmaster » 30 Kesä 2005, 19:07

Hei,
voidaksesi äänestää sekä muokata ja poistaa viestejäsi sinun tulee rekisteröityä. Rekisteröityminen on ilmaista.
webmaster

duh!

ViestiKirjoittaja turo » 30 Kesä 2005, 19:27

kiitti. oon vähän tollo. :lol:
turo

ViestiKirjoittaja heizu » 30 Touko 2006, 18:26

[i] [b] Olen ollut viidessä maassa ja viidessä osavaltiossa Amerikassa :lol: 8) [/b][/i]
heizu

ulkomaanmatkat

ViestiKirjoittaja mariaana.s » 05 Tammi 2007, 13:20

saksa,englanti,costa del sol=espanja,tunisia,2*rhodos,2*teneriffa
aurinkolomia siis 6
mariaana.s

ViestiKirjoittaja Vieras » 05 Tammi 2007, 16:31

Hei kertokaa mulle vinkkejä, miten saa rahat kokoon.
Kateelisena olen lukenut ihmisten matkustuksen määrää.

Olen lähes velaton, jotakin itsekin tienaava. Plson tuloot vakaat.
Kaksi lähes aikusta lasta, jotka eivät ole kerskakuluttajia.
( Omat kesätienistit)
Ruokakulut lienevät ainoat suhteettoman korkeat.
Ja pakolliset pari autoa kodin sijainnin takia.

Siis miten säästämällä tai millä jippokontistilla voisin matkustaa vaikka kahdesti vuodessa lomalle ulkomaille?
Kertokaa omia ideoitanne.
Vieras

ViestiKirjoittaja HeidiC » 09 Tammi 2007, 20:55

Ainakin nämä nopeat lähdöt ovat tietenkin halvempia kuin jos varaa puoli vuotta aikaisemmin. Itse ainakin ajatellut lähteä Egyptiin maaliskuussa nopealla lähdöllä, niin kipeästi sinne takaisin haluan. Olin siis 25.12.06-8.1.07 Sharmissa. :)
HeidiC

ViestiKirjoittaja Ansku » 26 Tammi 2007, 00:45

Riippuu mihin tahdot mennä. Netistä löytyy halpoja lentoja ja hotelleja. Katso esim. halpalentoyhtiöiden omat sivut, mm. ryanair, sterling (tukholmasta), EasyJet (tallinnasta) jne. Tiistaisin on usein halpoja lentoja. Vertaa.fi on myös hyvä sivu. Ei matkustus ole kallista jos vähän näkee itse vaivaa.
Ansku

ViestiKirjoittaja minni » 26 Tammi 2007, 12:28

Kyse on varmastikin priorisoinnista: itse lähden mieluummin ulkomaan matkalle kuin ostan esim. sohvan.. :D !
minni

ViestiKirjoittaja annek » 16 Maalis 2007, 03:07

Matkustamme koko perheellä (2 + 4) , säästämme rahat kuukausittaisina summina. Ennen nekin rahat meni johonkin, en tiedä mihin. Miehelläni on suht vakio palkka itse olen sairaseläkkeellä ja lapset 15- 9 vuotiaita (eli kuluttavat). Meillä on asunto ja yritysvelkaa ihan omiksi tarpeikisi ja luulimmekin aina ettei meillä ole varaa matkustella. Nyt kun säästämiseen on tottunut niin ihmettelee minne sekin summa ennen katosi, päivittäinen elintasomme ei ole sanottavammin muuttunut. Aluksi säästäminen oli vaikeaa mutta nyt siihen on tottunut ja palkinto siitä motivoi, tulimme juuri Egyptistä ja nyt etsiskelemme uutta kohdetta jo innolla. Uskon että muutkin onnistuvat !
annek

ViestiKirjoittaja eok » 07 Elo 2007, 13:09

Pääsin ensimmäiselle ulkomaanmatkalle vuonna 1966 14-vuotiaana serkun kanssa äitiemme siskon luo Kanadaan. Lensimme Suomi-Seuran tilauslennolla Islannin Keflavikin ja Kanadan Halifaxin kautta New Yorkiin, jossa sukulaiset olivat vastassa. Siitä se matkustelu alkoi ja loppua ei näy.

Lasten ollessa pieniä tyydyimme yhteen rantalomaan + risteilyyn/vuosi. Parhaimmillaan ulkomaanmatkoja (kestot 1 - 14 pv) on ollut toistakymmentä vuodessa.

Perheellämme ei ole koskaan ollut autoa eikä kesämökkiä, asuimme "ahtaasti" 80 m2 lasten asuessa kotona, muotivaatteet eivät onneksi kiinnosta ja ruokanakaan sisäfilepihvit eivät maistu. Rahaa jää mukavasti matkusteluun. :D
eok

ViestiKirjoittaja Vieras » 01 Loka 2007, 19:49

14 kertaa
terv poika 13 v
Vieras

Paluu Yleistä matkakeskustelua