Halpa rantaloma

Ehdota lomakohdetta tai kysy muilta mitä kohteita he suosittelevat.

Halpa rantaloma

ViestiKirjoittaja aurinkoonaurinkoon » 24 Helmi 2010, 15:34

Löysin tästä aiheesta muutamia viestejä eri foorumeiden sivuilta, mutta tuntuivat olevan aika vanhoja (vuodelta 2007) joten ajattelin kysäistä asiaa uudestaan.

Eli.. suunnitteilla olisi löhöilyloma Pääsiäisviikolla 2010. Toki kaupunkiloma käy myös, mutta ajatuksena ja ideana tässä lomassa olisi nyt päästä pois täältä Suomen tuiskuista jonnekin ihanaan ja lämpimään paikkaan rentoutumaan ja nauttimaan auringosta!

Itse matkaan matkabudjetti olisi alle 500 eur / hlö. Olen Googlettanut kaikki mahdolliset, niin Finnmatkat, Aurinkomatkat, Tjäreborit, Arenat ym ym ja mistään en ole vielä tohon hintaluokkaan matkaa löytänyt. Tietenkin ajankohta on huono, koska puoli Suomea lomailee samaan aikaan.

Sekä myös se fakta, että loma sais maksimissaan olla viikon mittainen. Kahden viikon loma ei käy, koska aika valitettavasti loppuu kesken.

Oletteko löytäneet mistään matkoja alle 500eur/hlö tällaisena sesonkina (Pääsiäinen 2010)? Mielellään lento+hotelli. Ja aurinkoon! +20 tarttis olla päivisin ainakin! ;)
aurinkoonaurinkoon

Re: Halpa rantaloma

ViestiKirjoittaja tmattinen » 04 Maalis 2019, 14:04

aurinkoonaurinkoon kirjoitti:Löysin tästä aiheesta muutamia viestejä eri foorumeiden sivuilta, mutta tuntuivat olevan aika vanhoja (vuodelta 2007) joten ajattelin kysäistä asiaa uudestaan.

Eli.. suunnitteilla olisi löhöilyloma Pääsiäisviikolla 2010. Toki kaupunkiloma käy myös, mutta ajatuksena ja ideana tässä lomassa olisi nyt päästä pois täältä Suomen tuiskuista jonnekin ihanaan ja lämpimään paikkaan rentoutumaan ja nauttimaan auringosta!

Itse matkaan matkabudjetti olisi alle 500 eur / hlö. Olen Googlettanut kaikki mahdolliset, niin Finnmatkat, Aurinkomatkat, Tjäreborit, Arenat ym ym ja mistään en ole vielä tohon hintaluokkaan matkaa löytänyt. Hae joustoluotto käteväsi netistä. Tietenkin ajankohta on huono, koska puoli Suomea lomailee samaan aikaan.

Sekä myös se fakta, että loma sais maksimissaan olla viikon mittainen. Kahden viikon loma ei käy, koska aika valitettavasti loppuu kesken.

Oletteko löytäneet mistään matkoja alle 500eur/hlö tällaisena sesonkina (Pääsiäinen 2010)? Mielellään lento+hotelli. Ja aurinkoon! +20 tarttis olla päivisin ainakin! ;)

Kanarialle pääsee varmaan tuolla rahalla. Yhtään kauemmaksi tuskin pääsee.
tmattinen

Paluu Mihin lomalle?