Takeoff

Kysymyksiä ja kokemuksia matkatoimistoista.

Takeoff

ViestiKirjoittaja -alp- » 23 Tammi 2007, 12:40

Törmäsin matkamessuilla uuteen matkanjärjestäjään nimeltä Takeoff. Järjestävät kuulemma matkoja nuorille ja lentävät Finnairilla. Alkaen hinnat olivat aika mukavat, jopa alle 300 eurolla Alanyaan ja Sunny Beachille. Tunteeks kukaan tarkemmin?
-alp-

ViestiKirjoittaja Vieras » 25 Tammi 2007, 11:23

:)
Yes, Aurinkomatkat takana, Finnairilla lennot. Kannattaa kokeilla!
Vieras

Mummovapaata matkustusta

ViestiKirjoittaja Krisu » 25 Tammi 2007, 18:23

Toivottavasti mummot pysyvät loitolla näiltä matkoilta ja saadaan bailata rauhassa ilman kitiseviä eläkeläisiä... :twisted:
Krisu

ViestiKirjoittaja Vieras » 09 Loka 2007, 23:52

olen myös tutkaillut takeoff matkoja, kun olemme kaveriporukalla suuntaamassa egyptiin sharm el sheikiin. Minua mietiityttää ainoastaan hotelli kun se on vain **+ :? Haluaisin kuulla kokemuksia tuon tasoisista hotelleista? Sillä ajatus torakoista ym. hotellihuoneessa kammoksuttaa??
Kertokaa ihmeessä plussia ja minuksia!!
Kiitos vastauksista!
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 30 Tammi 2008, 00:04

heips
itse oli kesällä 2007 takeoffin kautta kyproksella ja hotellioli 2+ ja oli kyllä todella yllättynyt positiivisesti. hotelli oli kaikin puolin kiva ja mukava. torakoista ei tietoakaan. en tosin tiedä vaikuttaako kohde siihen..
Vieras

ViestiKirjoittaja TimoP » 03 Tammi 2009, 20:36

Ollaan lähdössä sukeltelemaan TakeOff:n kautta.
Soittaessani maksua varten Take Offin numeroon, vastasivat:Aurinkomatkat!
Aurinkomatkalaisten kanssa samalla Finnairin koneella mennään viereiseen ja samantasoiseen hotelliin kuin Aurinkomatkat.

Ja ne erot:
TakeOffin hinta 100-300 € (jopa yli 30 %) halvempi kuin Aurinkomatkojen sama matka.
TakeOffilla on HelpDesk-ihminen paikan päällä (kuulema homma toimii). Aurinkomatkoilla on Oppaat, jotka neuvovat mummoja suomen kielellä ja järjestävät kalliita retkiä :twisted:

TakeOff sopii varsinkin niille, jotka tietävät mitä tekevät kohteeessa = omatoimisille 8) Paikallisilta saa englantia puhuen retket hyvin ja edullisesti.
Aurinkomatka niille, jotka haluavat oppaan palvelut, valmiit suomalaiset retkipaketit, ja hotellin sapuskat ja haluavat maksaa tästä ilosta ekstraa. :wink: :
TimoP

ViestiKirjoittaja Ilmo » 09 Tammi 2009, 21:05

Anonymous kirjoitti:olen myös tutkaillut takeoff matkoja, kun olemme kaveriporukalla suuntaamassa egyptiin sharm el sheikiin. Minua mietiityttää ainoastaan hotelli kun se on vain **+ :? Haluaisin kuulla kokemuksia tuon tasoisista hotelleista? Sillä ajatus torakoista ym. hotellihuoneessa kammoksuttaa??
Kertokaa ihmeessä plussia ja minuksia!!
Kiitos vastauksista!

Ei kannata pelkästään sen kahden tähden perusteella säikähtää. Hotellit on verraten hyviä Sharm el sheikhissä.
Ilmo

Alanya kesällä 2007

ViestiKirjoittaja Testannut » 10 Kesä 2009, 10:27

Käytiin kaveriporukalla kesällä 2007 alanyassa ja matka oli kyllä erittäin onnistunut! Samassa hotellissa oli nuoria mutta myös perheitä, mutta se ei menoa haitannut. Omaan "helppiin" eli oppaaseen sai tosi helposti yhteyden esim. tekstarilla ja kaikki meni tosi hyvin :) Tänä vuonna taas alanyaan takeoffin kautta!
Testannut

Take Off lopetti

ViestiKirjoittaja Loppu tuli » 03 Marras 2009, 23:57

"Hyvä asiakkaamme,

Take Offin toiminta päättyy tämän kesäkauden myötä.

Kiitämme kaikkia asiakkaitamme hauskasta lomaseurasta!
Saamistamme lukuisista palautteista näkee, että matkoillamme on ollut hauskaa.

Tilaa tästä linkistä Aurinkomatkojen uutiskirje. Saat siitä ympäri vuoden kuumia vinkkejä ja arvokasta tietoa sinulle sopivista lomakohteista.

Aurinkoisen syksyn toivotuksin

Take Off
Tuomas Kiiskinen
Tuotepäällikkö "
Loppu tuli

Paluu Matkatoimistot