Huudamatka.fi

Kysymyksiä ja kokemuksia matkatoimistoista.

Huudamatka.fi

ViestiKirjoittaja lananita » 04 Elo 2009, 12:14

Onko kellään kokemuksia nettihuutokaupoista? Ovatko keskimäärin ihan luotettavia? Nyt noissa näköjään myydään matkojakin ja rekisteröidyin fb-mainoksen kautta huudamatka.fi "matkahuutokauppaan", vaan uskaltaakohan ostaa huutopaketin? Tietääkö joku voiko noissa yleensäkään pärjätä jollain muutamalla huudolla vai onko pakko hankkia enemmän?
lananita

ViestiKirjoittaja Vieras » 05 Elo 2009, 12:38

Itse olen kaksi kertaa voittanut tuotteen tuollaisista huutokaupoista. Olen myös rekisteröitynyt ko. palveluun, lähinnä senkin takia, että olen kova matkustamaan, joten tuoterepertuaari on kuin minulle tehty. Lisäksi on mukava huomata, että ko. palvelu yrittää luoda matkailuyhteisöä samanhenkisille ihmisille. Esimerkiksi Facebookissa on tuo faniclub.
Vieras

huudamatka.fi

ViestiKirjoittaja Vieras » 18 Syys 2009, 17:55

Tulipa oikein kantapään kautta opittua, että tälläiset huudamatka-jutut on vain ihmisten jymäyttämistä! Huuto nimittäin sulkeutui ja voittajaksi tulin minä. Odottelin yhteydenottoa, jota ei tietenkään kuulunut. Vuorokauden kuluttua huomasin, että voittajaksi olikin vaihdettu toinen henkilö!! Minkään laista informaatiota en ole saanut! Älkää vain erehtykö huudamatka.fi asiakkaaksi.
Vieras

Paluu Matkatoimistot