GONice?

Kysymyksiä ja kokemuksia matkatoimistoista.

GONice?

ViestiKirjoittaja Initium » 07 Huhti 2009, 13:32

Moikka.

Millaisia kokemuksia teillä on GoNicen matkoista?

Itse olen Vip-jäsen ja ainakin minun mielestä on parasta tähän asti, mitä olen netistä matkoja tilannut. Ehkä se helppous ja iso valikoima on niin hienoa. Kun voi itse tehdä omat pakettinsa jne. Hintojen puolesta vois sanoa, että edullisimmat mihin itse olen törmännyt... Suosittelen kyllä...
Initium

gonice.com/akileppanen

ViestiKirjoittaja akjulepp » 28 Syys 2009, 00:19

halpoja matkoja!
akjulepp

ViestiKirjoittaja J » 29 Maalis 2010, 11:35

Helppoa ja halpaa, ainakin omasta mielestä hinnat erittäin kilpailukykyisiä VIP jäsenille. 8)
J

Kilpailukyky

ViestiKirjoittaja Työmatkaaja » 26 Touko 2011, 23:13

Mä matkustan tosi paljon, ja otan matkat aina netistä. Viimeiset 10-20
matkaa Gonicelta. Ei ole aina ollut halvin, mutta ei oo enää järkee verrata kun keskimäärin olen aina voittaja ja pisteitä on kertynyt hurjasti.
Työmatkaaja

ViestiKirjoittaja ascomm74 » 27 Touko 2011, 08:43

Ei ole kokemuksia mutta melko epäilyttävältä toiminnalta näyttää kun nettisivuillekaan ei pääse ennen kuin on antanut yhteystietonsa ja joku "agentti" on ottanut yhteyttä ja antanut pääsyluvan sivuille.
Huijauksen makua.
ascomm74

Ei epäilyttävää

ViestiKirjoittaja tui » 09 Loka 2011, 21:13

Niin joo, tarkoitat että agentti kutsuu sivujen käyttäjäksi. Tosi hyvä käytäntö, että niin on. Siihen perustuu säästökin, eli jos menet vaikka jonkin hintavertailusivun kautta ostamaan matkaa, se on kallis tapa. Gonice-agenttien suosittelema asiakas maksaa vip-hinnan ja se on vähemmän. Hotelliyöpymisiä ei juuri muualta saa niin edullisesti ja lennot aika usein edullisimpia. Mitään epäilyttävää en ole huomannut vaikka olen tosi tarkka netissä ostaessa.
tui

Paluu Matkatoimistot