matkaseuraa vailla - Kapkaupunkiin, Pyreineille tai Peruun

Lomalle lähdössä? Löydä matkaseuraa jo ennen lähtöä.

matkaseuraa vailla - Kapkaupunkiin, Pyreineille tai Peruun

ViestiKirjoittaja kaukoreissaaja » 23 Maalis 2011, 15:21

Moi!
Lähipiiristä ei ole matkakaveria löytynyt, mutta löytyisiköhän näiltä nettipalstoilta kiinnostuneita.

Minulla on suunnitelmissa useita matkoja: pääsiäisenä Kapkaupunkiin, kesällä Pyreneille vaeltamaan ja loppuvuodesta Peruun.

Olen 4-kymppinen nuorekas, urheilullinen ja seikkailunhaluinen naishenkilö. Pidän enemmän ns. aktiivimatkoista, kuin pelkistä rannalla löhöily –reissuista, mutta kyllä auringon otto välillä kivaa on ja siinä sivussa huurteinen olut tai kaksikin. Jokin extreme tms. juttu reissulla tekee minuun aina säväyksen.

Tällaisille matkoille olisin vailla matkaseuraa:

Kapkaupungin 2 viikon reissuun kuuluu 1 vko vapaaehtoistyötä valkohaiden tutkimusprojektissa, ja muu aika tutustumista Kapkaupunkiin ja sen ympäristöön (mm. Pöytävuori, Hyväntoivon niemi, viinitilat).

Kesälllä (heinäkuussa) vaeltamaan Pyreneille esim. viikoksi. Valmismatkoja en ole löytänyt.

Perun matka kestäisi ehkä n. 3 viikkoa syys-marraskuussa. Kohokohtana olisi mm. vaellus Machu Picchulle ja käynti Amazonin sademetsässä ym. kivaa. Esim. Gap Adveturesilta löysin matkan, joka todella kiinnostaisi. Se löytyy Gab Adventuresin sivuilta koodilla ”BJLM” (http://www.gapadventures.com/trips/inca ... BJLM/2011/), tosi monipuolinen eikä mikään älyttömän kallis.

Laitahan reippaasti viestiä, jos jokin reissusuunnitelmistani tuntui kiinnostavalta.

t. reissumimmi(at)gmail.com
kaukoreissaaja

Matkaseuraa Peruun Pyreneille

ViestiKirjoittaja Simo » 31 Maalis 2011, 12:21

Mikä sähköpostiosoite?
Simo

ViestiKirjoittaja kaukoreissaaja » 31 Maalis 2011, 12:41

mun sähköposti on tuossa ilm. lopussa elikkä reissumimmi(at)gmail.com
kaukoreissaaja

Pyreneille ja Peruun

ViestiKirjoittaja simo » 31 Maalis 2011, 14:20

Puuttuukohan sähköpostistasi joku tunnus miukumauku? kun ei lähde viesti