Phuketissa matkaseuraa

Lomalle lähdössä? Löydä matkaseuraa jo ennen lähtöä.

Phuketissa matkaseuraa

ViestiKirjoittaja heteronainen » 31 Joulu 2008, 12:45

Onko kukaan toinen nainen yksin helmikuussa Phuketissa? Olisi kiva jos olisi joku tuttu juttukaveri vaikkapa iltaisin vähän kierrellä ostoksilla ja syömässä. Päivät menevät hyvin auringossa löhötessä mutta välillä olisi kiva vaihtaa kuulumisia. Olen tavallinen keski-ikäinen työssäkäyvä perheellinen heteronainen, joka joutuukin nyt lähtemään yksin matkalle.
heteronainen

ViestiKirjoittaja Vieras » 01 Tammi 2009, 23:06

Moikka, Olen menossa helmikuussa myös yksin Phukettiin ja myös matkaseuraa vailla, syömään, shopailemaan jne. Olen 32-vuotias myös ihan tavallinen, työssäkäyvä heteronainen. :) Mihin aikaan olet menossa ja kuinka pitkään viivyt?
Vieras

Phukettiin

ViestiKirjoittaja Vieras » 09 Tammi 2009, 15:51

Sorry en huomannut viestiä aiemmin. Joko matkasi on tilattu? Minne päin menet ja kuinka kauaksi aikaa?
Vieras

phukettiin

ViestiKirjoittaja Vieras » 19 Helmi 2009, 20:58

Onko teistä kumpikaan enää lähdössä tai kenties jo lähtenyt? Olen matkaseuraa vaille. lähtö olisi ensi lauantai.
Norminainen
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 13 Touko 2009, 22:56

Hei! Olin helmi-maaliskuussa Phuketin Karon Beachilla ja rakastuin täysin Thaimaaseen. Olin sukulaisten kanssa matkalla, isommassa porukassa. Tehtiin retkiä lähes joka päivä ja tosi mukavaa oli! Norsuille menetin sydämeni myös täysin :P Nyt olen suunnitellut lähteä ensi vuonna uudestaan, mutta olisi kivaa ja edullisempaakin jakaa huone toisen kanssa- ja vaikka tehdä yhdessä jotain retkiäkin. Kauniita korallisaaria lähistöllä,jossa voi ottaa aurinkoa,uida, snorklata ym. Olen 38 v. heteronainen. Tällä hetkellä sinkku vai pitäisikö sanoa tällä iällä jo vanhapiika :lol: Ei sentään- sukkaa en sentään ala vielä kutomaan... Jos et ole vielä löytänyt matkaseuraa, niin olisko tässä?. Myös muut sinnepäin suuntaavat yksin matkustavat, kirjoitelkaa:)
Vieras

phukettii 2010

ViestiKirjoittaja eikku-58 » 16 Heinä 2009, 18:51

Hei! Olen keski-ikäinen nuorekas heteronainen joka on yksin lähdössä helmikuussa 2010 kuukaudeksi Patogille.Hotelli mulla on jo varattuna Patong resort .Lennot olen varannut muuta kautta.seuraa olisi kiva olla esim saariretkillä tai voishan siellä Bankokissakin käväistä jos seuraa löytyy.Iltaisin istun mielelläni jossain paikallisessa paikassa ja päivisin viihdyn altailla/tai rannalla.
vastaile jos on kiinostavaa...Mielelläni luen myös kyseisestä hotellista jos joku siitä tietää
:lol:

Anonymous kirjoitti:Hei! Olin helmi-maaliskuussa Phuketin Karon Beachilla ja rakastuin täysin Thaimaaseen. Olin sukulaisten kanssa matkalla, isommassa porukassa. Tehtiin retkiä lähes joka päivä ja tosi mukavaa oli! Norsuille menetin sydämeni myös täysin :P Nyt olen suunnitellut lähteä ensi vuonna uudestaan, mutta olisi kivaa ja edullisempaakin jakaa huone toisen kanssa- ja vaikka tehdä yhdessä jotain retkiäkin. Kauniita korallisaaria lähistöllä,jossa voi ottaa aurinkoa,uida, snorklata ym. Olen 38 v. heteronainen. Tällä hetkellä sinkku vai pitäisikö sanoa tällä iällä jo vanhapiika :lol: Ei sentään- sukkaa en sentään ala vielä kutomaan... Jos et ole vielä löytänyt matkaseuraa, niin olisko tässä?. Myös muut sinnepäin suuntaavat yksin matkustavat, kirjoitelkaa:)
8) 8) :lol: :arrow: :lol: :lol:
Viimeksi muokannut eikku-58 päivämäärä 23 Loka 2009, 21:01, muokattu yhteensä 1 kerran
eikku-58

Helmi-maaliskuu- Phuket

ViestiKirjoittaja Vieras » 08 Loka 2009, 22:06

Hei, oletko löytänyt jo matkaseuraa? Lähden Phuketiin helmikuun puolivälissä ja eka vko myös Patong Resortissa, toinen viikko Karonilla. sitten jäänkin ilman seuraa kahdeksi viikoksi. Olisi kiva,jos sinusta saisi seuraa esim. saariretkille ja muuhun sellaiseen. Olen 39- vuotias sinkku-nainen.
Vieras

ViestiKirjoittaja eikku-58 » 17 Loka 2009, 23:20

Kyllä seura loppulomaksi kelpaa!!

Todennäköisesti saan seuraa kahdeksi viikoksi ad.20.2 asti.( Tämä ei kuitenkaan ole ihan varma asia ).Sen jälkeen olen yksin...

Tapaamme varmaan hotellilla,altailla tms.! Tuskin siellä ruuhkaa suomalaisista keski-ikäisistä vaaleista (minä heh)
Hotelliinhan ei ole suomalaisten matkatoimistojen hotellipaketteja.
eikku-58

ViestiKirjoittaja eikku-58 » 27 Joulu 2009, 23:48

edelliseen viestiini laitan korjauksen.Muuta seuraa en ole Suomesta saamassa eli ystäväni ei pääse lähtemään
Olen siis reipas,mukava,puhelias ja maailmaa nähnyt matkalainen joka mielellään vaihtaa ajatuksia ja retkeilee toisen samanhenkisen kanssa Phuketin Patongilla.Ajankohta jolloin olen Patongilla on 5.2-6.3 2010

ps.Olen ajatellut suorittaa PADI-kurssin siellä ollessa
eikku-58

Re: phukettiin

ViestiKirjoittaja Vieras » 05 Tammi 2010, 18:44

[quote="Anonymous"]Onko teistä kumpikaan enää lähdössä tai kenties jo lähtenyt? Olen matkaseuraa vaille. lähtö olisi ensi lauantai.
Norminainen[/olisin lähdössä
Vieras

ViestiKirjoittaja eikku-58 » 11 Tammi 2010, 01:00

Olen edelleen lähdössä,mutta siis 5.2-6.3
eikku-58

ViestiKirjoittaja Vieras » 11 Tammi 2010, 21:31

Hei! Törmäämme siis varmaan hotellilla. Olen vähän suunnitellut käyväni muuallakin esim. malesiassa. Lennot Phuketista eivät ole kalliita esim. Langkawiin.
Vieras

Re: phukettii 2010

ViestiKirjoittaja Vieras » 12 Tammi 2010, 01:35

eikku-58 kirjoitti:Hei! Olen keski-ikäinen nuorekas heteronainen joka on yksin lähdössä helmikuussa 2010 kuukaudeksi Patogille.Hotelli mulla on jo varattuna Patong resort .Lennot olen varannut muuta kautta.seuraa olisi kiva olla esim saariretkillä tai voishan siellä Bankokissakin käväistä jos seuraa löytyy.Iltaisin istun mielelläni jossain paikallisessa paikassa ja päivisin viihdyn altailla/tai rannalla.
vastaile jos on kiinostavaa...Mielelläni luen myös kyseisestä hotellista jos joku siitä tietää
:lol:

Anonymous kirjoitti:Hei! Olin helmi-maaliskuussa Phuketin Karon Beachilla ja rakastuin täysin Thaimaaseen. Olin sukulaisten kanssa matkalla, isommassa porukassa. Tehtiin retkiä lähes joka päivä ja tosi mukavaa oli! Norsuille menetin sydämeni myös täysin :P Nyt olen suunnitellut lähteä ensi vuonna uudestaan, mutta olisi kivaa ja edullisempaakin jakaa huone toisen kanssa- ja vaikka tehdä yhdessä jotain retkiäkin. Kauniita korallisaaria lähistöllä,jossa voi ottaa aurinkoa,uida, snorklata ym. Olen 38 v. heteronainen. Tällä hetkellä sinkku vai pitäisikö sanoa tällä iällä jo vanhapiika :lol: Ei sentään- sukkaa en sentään ala vielä kutomaan... Jos et ole vielä löytänyt matkaseuraa, niin olisko tässä?. Myös muut sinnepäin suuntaavat yksin matkustavat, kirjoitelkaa:)
8) 8) :lol: :arrow: :lol: :lol:
Vieras

Patong Beach..

ViestiKirjoittaja Jousimies » 12 Tammi 2010, 01:39

Moi..olen 50v, nuorekas heteromies ja lähdössä 2.2-10 pariksi viikoksi phukettiin. Huone on kahdelle mut yksin olen menossa. Seura toki kelpais.
Saa mulle laittaa sähköpostiin viestiäkin...kaka11@suomi24.fi
Jousimies

Re: Patong Beach..

ViestiKirjoittaja eikku-58 » 20 Tammi 2010, 22:35

Jousimies kirjoitti:Moi..olen 50v, nuorekas heteromies ja lähdössä 2.2-10 pariksi viikoksi phukettiin. Huone on kahdelle mut yksin olen menossa. Seura toki kelpais.
Saa mulle laittaa sähköpostiin viestiäkin...kaka11@suomi24.fi

Heips! Sinne olen tulossa siis (lähtö illalla 5.2 ja perillä 6.2) Voishan sitä tietty siellä tavata ja jos ei muuta ni ainakin ajatuksia vaihtaa.Padi-sukelluskurssin ajattellin siellä ollessa suorittaa ja käydä mahdollisesti jossain???Se treffipaikka pitäs vaan sopia,kun en ole Patongilla ennen ollut.

Mistäpäin suomea muutes olet kotoisin?

Mun hotelli on ihan siinä Patong tower:in kupeessa
eikku-58

Seuraava

Paluu Matkaseuraa