Moi!
Kova matkakuume on vaivannut jo pitemmän aikaa, mutta kavereilla ei ole joko aikaa, rahaa tai halukkuutta lähteä reissuun. Yksinkin tietysti voisin lähtä, mutta on se jotenkin aina kivempi jonkun kanssa

Ajankohtana olisi toukokuu, ja kohteeksi käy melkein mikä vain, paitsi ei turistirysät enkä välttämättä välittäisi mistään miljoonakaupungeistakaan. Interrailista olen haaveillut jo monta vuotta, joten se olisi yksi vaihtoehto. Matkalla tykkään nähdä paikallista elämää ja kierrellä eri paikoissa, mutta on aurinkoakin kiva ottaa ja uida jos sattuu olemaan lämmintä. Viihteelläkin tietysti voi käydä, mutta en kuitenkaan ole lähdössä ulkomaille pääasiassa ryyppäämään, koska sitä voi harrastaa Suomessakin... Matkakumppaniksi en halua mitään kitisevää hienohelmaa, vaan mieluiten jonkun seikkailunhaluisen rennon tyypin. Jos esim. menisi reilaamaan, niin ite ainakin tykkäisin mennä mielen mukaan sen kummempia suunnittelematta etukäteen.
Ite olen siis 21-vuotias tyttö, ja olen nähnyt tavallisimmat turistirysät ja sen lisäksi olen matkustellut jonkin verran Euroopassa au pairina ollessani. Euroopan ulkopuolella en siis ole vielä käynyt (Tunisiaa lukuun ottamatta), mutta esim. Intia kiinnostaisi. Olen spontaani ja seikkailunhaluinen, ja ainakin omasta mielestäni ihan rento, ja ehkä myös vähän hölmö toisinaan