matkaseuraa Aasiaan!

Lomalle lähdössä? Löydä matkaseuraa jo ennen lähtöä.

matkaseuraa Aasiaan!

ViestiKirjoittaja nainen24v » 23 Joulu 2008, 01:23

24v tyttö kaipaa matkaseuraa aasiaan, mihin nyt halvalla löytää lennot. Esim Delhi 556e meno-paluu. Voi ehdottaa myös jotain muuta :)
Olen iloinen ja tulen hyvin kaikkien kanssa toimeen. Minusta on mukavampi matkustaa yhdessä.on turvallisempi olo ja on mukava kun on juttuseuraa. nyt kun en saa tuttavapiiristäni seuraa reissulle,niin ajattelin kokeilla josko täältä tärppäis.
Minusta saa seuraa löhöilyyn,shoppailuun, biletykseen, nähtävyyksien äärelle yms..
Olen kuitenkin pääasiassa budjettimatkailija ja en perusta 5 tähden hotelleista. kunhan Tietyt välttämättömyydet löytyy.

Ota yhteyttä,niin jutellaan tarkemmin suunnitelmia,ehkä päästään yhdessä varaamaan liput!

llaittakaa viestiä wiwe@city.fi
nainen24v

matkaseuraa

ViestiKirjoittaja nainen » 03 Helmi 2009, 17:06

Hei! Etsitköhän vielä matkaseuraa? Oon 25v nainen ja tämän kuun lopussa lähdössä toivottavasti jonnekin kauas lämpimään, Delhikään ei välttämättä kuulosta pahalta!
:D
nainen

ViestiKirjoittaja Vieras » 16 Helmi 2009, 16:28

täältä tarjolla 23v mies/poika seuraa jos vielä jollain kaverille tarvetta. Itsellä ei ole kohteella eikä majoituksilla väliä kunhan on lämmintä. Itse lähinnä kiinnostus rannalla makailuun ja biletykseen, toki myös nähtävyydet kiinnostaa jos niitä halvalla katsomaan pääsee. Raha ei ole ongelma mutta ei silti älyttömän hintavaa matkaa haluaisi. Yhteyttä voisi ottaa jimmy.isaksson@gmail. com
Vieras

Re: matkaseuraa

ViestiKirjoittaja Vieras » 19 Helmi 2009, 21:01

nainen kirjoitti:Hei! Etsitköhän vielä matkaseuraa? Oon 25v nainen ja tämän kuun lopussa lähdössä toivottavasti jonnekin kauas lämpimään, Delhikään ei välttämättä kuulosta pahalta!
:D

Etsitkö vielä matkaseuraa, täällä neito myös lähdössä lämpöseen. n.21.2-1vk
t.Anna
Vieras

menossa filippiineille

ViestiKirjoittaja vieras » 20 Helmi 2009, 01:16

tyttö 26 menossa filippiineille varmaan 3.3.Ketään siellä päin? Lennot vielä varaamatta,mut hong kongista ois tarkotus jatkaa tollon 3.pv ,paluu honkkareista suomeen 20.3
vieras

Paluu Matkaseuraa