Heippa!
Itsellä hirveä kuume päästä reissaamaan ympäri maailmaa, mieluiten Intiaan tai Yhdysvaltoihin - jonnekkin vain! Ei kuitenkaan mihinkään rantalomalle.
Kavereista suurin osa opiskelee, itsellä opiskelut ei vielä ajankohtainen asia (elämä ensin, sitten opiskelu..) ja yksinään ei ole ollenkaan niin kiva reissata. Eurooppa on tullut aika tutuksi jo, mutta mikseipä sieltäkin joku ihana matkakohde voisi löytyä.
Olen 21-vuotias nainen, tykkään hauskanpidosta, mutta osaan hiljentyä vakavaankin keskusteluun.
Jos siis löytyy joku, jolla polte lähteä jonnekkin hyvässä (tai ainakin suhteellisen:) ) seurassa, laita viestiä ja jutellaan paremmin.
Outi
matkaseuraa vailla, määränpääkin avoimena.. :)
7 viestiä
• Sivu 1/1
reissuun
Moi!
Jos olet edelleen matkaseuraa vailla, niin kirjoittele suunnitelmistasi. Samat olis aikeet mullakin.. Terveisin Antti, guutio3@suomi24.fi
Jos olet edelleen matkaseuraa vailla, niin kirjoittele suunnitelmistasi. Samat olis aikeet mullakin.. Terveisin Antti, guutio3@suomi24.fi
- apk
Intiaan!!!
Heippa Outi ja muut Intiaan halajavat!
Mulle kävi sellainen paska mäihä, että lennot Delhiin on jo maksettu (lähtö 24.8.(jo!!!), aika 2 viikkoa) ja matkaseuralaiseni eivät uskallakkaan lähteä ollenkaan Koillis-Intian tulvien vuoksi...Majoituksia ei ole varattu, joten matkasuunnitelmat perillä ovat vielä täysin avoinna. En ole juuri matkustellut, joten lievästi sanottuna jännittäisi lähteä yksin tällaisena pikkuisena 25-vuotiaana tyttösenä...
Jos siis olet hauskaa seuraa ja lisäksi valmis lähtemään toosi lyhyellä varoitusajalla, ilmoittele hetikohta! Viisumien hakemisessa ym. tulleepi muuten kiire. Toivottavasti et ole mikkään hiippari.
Ainiin, ottakaa yhteys: nrontti@ulapland.fi
Mulle kävi sellainen paska mäihä, että lennot Delhiin on jo maksettu (lähtö 24.8.(jo!!!), aika 2 viikkoa) ja matkaseuralaiseni eivät uskallakkaan lähteä ollenkaan Koillis-Intian tulvien vuoksi...Majoituksia ei ole varattu, joten matkasuunnitelmat perillä ovat vielä täysin avoinna. En ole juuri matkustellut, joten lievästi sanottuna jännittäisi lähteä yksin tällaisena pikkuisena 25-vuotiaana tyttösenä...
Jos siis olet hauskaa seuraa ja lisäksi valmis lähtemään toosi lyhyellä varoitusajalla, ilmoittele hetikohta! Viisumien hakemisessa ym. tulleepi muuten kiire. Toivottavasti et ole mikkään hiippari.
Ainiin, ottakaa yhteys: nrontti@ulapland.fi
- Nelly
Moi! Olen 24-v opiskelija ja aion reissata ensi heinä-elokuun. Mulla oli mielessä erilaisia seikkailuvaihtoehtoja: pyörällä täältä välimerelle, bussireissu Argentiina-Chile-Peru, Interreili itäeuroopassa tai siperian halki junalla. Intiakin kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta. Ihmisenä arvostan avoimuutta, rehellisyyttä, iloa ja pidän erityisesti syvistä keskusteluista. Laita viestiä niin katsotaan natsaisiko!
-Johannes
-Johannes
- Jonski
Vanhojahan nuo viestit on, että matkaseura on tainnut jo löytyä, mutta minä kirjotankin meille jotka luetaan näitä viestejä vasta nyt
Eli täällä parikymppinen tyttö Oulusta, ja ensi vuoden puolella ois tarkotus vähä repästä ja lähteä jonnekin. Itsellä on sama tilanne kuin ketjun aloittajalla, eli kaverit opiskelee, ja itse haluan elää ensin
Matkaseuraa silti kaipailisin, koska yhdessä matkasta saa aina enemmän irti. Voitais matkata kahdestaan, tai vaikka sitten isommalla porukalla, sekin vois olla hauskaa. Matkakohteella ei hirveästi ole väliä, tämä tyttö on aina halunnut matkustaa vähä joka paikkaan. Jos kuulosti siltä, että voisit lähteä mukaan, pistä viestiä: pikku_miranda (miukumauku) hotmail (piste) com
Eli täällä parikymppinen tyttö Oulusta, ja ensi vuoden puolella ois tarkotus vähä repästä ja lähteä jonnekin. Itsellä on sama tilanne kuin ketjun aloittajalla, eli kaverit opiskelee, ja itse haluan elää ensin
- Vieras
kiinnostusta löytys
Eli kovasti kiinnostas muakin matkustelu, mutta kavereiden suhteen sama homma kun teillä muillakin: opiskelujen ja töiden takia kukaan ei kerkee lähtee matkustelee mun kanssa!:D Parikymppinen tyttö itekin oon, ja kovasti tekis miele lähtee reissaamaan, määräänpäällä ei niinkään olisi väliä..
- Vieras
Moikka kaikille ulkomaille haluaville!
Täällä ois ulkomaille pidemmäksi aikaa haluava, esimerkiksi töihin australiaan tai muualle tulevana syksynä, mutta matkaseura vielä puuttuu... Löytyiskö täältä ulkomaille töihin haluavia seuraksi elämänkokemuksia hankkimaan?
Itse olen jonkin verran matkustellut ja vielä ois kova halu päästä pidemmäksi aikaa ulkomaille.
Kaverit opiskelee/töissä tai hankkii perhettä, itseäni kiinnostaa nähdä maailmaa vielä nuorena! Oon reilu parikymppinen tyttö, mailaa: ulkomaille_toihin@suomi24.fi niin tutustutaan ja ideoidaan reissua! 
Täällä ois ulkomaille pidemmäksi aikaa haluava, esimerkiksi töihin australiaan tai muualle tulevana syksynä, mutta matkaseura vielä puuttuu... Löytyiskö täältä ulkomaille töihin haluavia seuraksi elämänkokemuksia hankkimaan?
Itse olen jonkin verran matkustellut ja vielä ois kova halu päästä pidemmäksi aikaa ulkomaille.
- Vieras
7 viestiä
• Sivu 1/1