Löytyiskö kaveria Seattle-Alaska reissuun?
3 viestiä
• Sivu 1/1
Löytyiskö kaveria Seattle-Alaska reissuun?
Olen alustavasti suunnitellut reissua Seattleen ja sieltä Alaskaan (Junea tai Anchorage). Ajatus yksin matkaamisesta kuitenkin pikkuisen hirvittää niin ajatelinpa kysyä jos joku haluaisi mukaan?
. Olen 26, mukava tytsi joka osaa sujuvasti toimia joka paikassa!
- Teatrix
Alaska
Hei Teatrix,
Olen menossa samalle suunnalle eli Alaskaan pariksi viikoksi. Päämääräni on USA:n pohjoisin kolkka eli Barrow. Matkalla on tarkoitus käydä ainakin Anchoragessa ja Fairbanks'ssä. Ehkä junalla Anchorage - Fairbanks ja sieltä autolla Deadhorseen ja edelleen bush-pilotin kanssa Barrow'iin. Tai sitten vuorolennolla Fairbanksistä Barrowiin. Suomesta Seattle (-Anchorage) olisi järkevä välietappi. Mää on vaan vanha ukko (62-v) enkä varmaankaan sopivaa matkaseuraa. Saisiko kokoon porukan? t jussi
Olen menossa samalle suunnalle eli Alaskaan pariksi viikoksi. Päämääräni on USA:n pohjoisin kolkka eli Barrow. Matkalla on tarkoitus käydä ainakin Anchoragessa ja Fairbanks'ssä. Ehkä junalla Anchorage - Fairbanks ja sieltä autolla Deadhorseen ja edelleen bush-pilotin kanssa Barrow'iin. Tai sitten vuorolennolla Fairbanksistä Barrowiin. Suomesta Seattle (-Anchorage) olisi järkevä välietappi. Mää on vaan vanha ukko (62-v) enkä varmaankaan sopivaa matkaseuraa. Saisiko kokoon porukan? t jussi
- Vieras
matkaseura
Menkää ihmeessä yhdessä. Nuoren seurassa saa uusia virkistäviä ajatuksia ja "vanha ukko" on kerännyt kokemuksia elämän varrelta
ja on varmaan monissa vesissä keitetty.
ja on varmaan monissa vesissä keitetty.
- riitta
3 viestiä
• Sivu 1/1