Hei!
Olen lähdössä 24.1.06 Brasiliaan edulliseen hotelliin Porto de Galinhasiin 2 viikoksi. Olen ottanut kahden hengen huoneen itselleni. Mutta jos löytyisi joku naispuolinen henkilö lähtemään samaan aikaan,majoittua voit tietysti omaan huoneeseenkin kunhan olisit Galinhasissa,niin ilmoittelisitko niin voitais tavata siellä vaikka kahvilla ja mennä kaksin taxilla Recifeen ostoksille tms? Kaverit ei voi lähteä minnekään perheen perustamisen vuoksi tai niillä ei oo rahaa tai ne ei ehdi tms,niin mähän nyt sit lähen itekseni,koska en viitsi olla matkustamatta sellasen takia. Olen kolmekymppinen. Luin vaan just netistä että suhtautuminen siellä yksin liikkuvaan naiseen on epäasiallista. Siksikin seura olisi järkevämpää tai kivempaa.
Matkaseuraa?
2 viestiä
• Sivu 1/1
matkaseuraa
moi,
varasin just ko.päivälle äkkilähdön Nataliin; Brasiliaan ja huomasin sun ilmon.Mulla majoitus ok, mut seura kelpaa kyl. Oon 29 mies.
varasin just ko.päivälle äkkilähdön Nataliin; Brasiliaan ja huomasin sun ilmon.Mulla majoitus ok, mut seura kelpaa kyl. Oon 29 mies.
- Vieras
2 viestiä
• Sivu 1/1