Lähde ulkomaille töihin!!! :)

Lomalle lähdössä? Löydä matkaseuraa jo ennen lähtöä.

Lähde ulkomaille töihin!!! :)

ViestiKirjoittaja Vieras » 05 Helmi 2009, 19:21

Moikka !

Täällä ois ulkomaille pidemmäksi aikaa haluava, esimerkiksi työskentelemään jonkun järjestön kautta esim. australiaan tai muualle maailmalle tulevana syksynä, mutta yksin maailmalle lähtö ei houkuta.. Löytyiskö täältä ulkomaille töihin haluavia seuraksi elämänkokemuksia hankkimaan? :)

Itse olen jonkin verran matkustellut ja asunut lyhyen aikaa ulkomailla ja vielä ois kova halu päästä pidemmäksi aikaa ulkomaille. Kaverit opiskelee/töissä tai hankkii perhettä, itseäni kiinnostaa nähdä maailmaa vielä nuorena! Oon reilu parikymppinen tyttö, mailaa: ulkomaille_toihin@suomi24.fi niin tutustutaan ja ideoidaan reissua!?
Vieras

Töissä Barcelonassa

ViestiKirjoittaja Matti » 02 Maalis 2010, 16:06

Olen töissä Barcelonassa ja olen viihtynyt todella paljon. Olen miettinyt, että voisin ihan hyvin jäädä tänne pidemmäksikin. Suosittelen!
Matti

Muutto ulkomaille

ViestiKirjoittaja Vieras » 25 Huhti 2010, 20:23

Suunnittelen nyt kesäkuun alusta muuttoa ulkomaille, vaihtoehtoina ovat Wien, Rooma, Ateena tai Barcelona. Asunto löytyy tosi helposti mutta onko helppo löytää paikan päältä töitä?
Vieras

Goalle asumaan?

ViestiKirjoittaja Tasja » 30 Syys 2014, 19:00

Moi,

Viestisi lähettämisestä on aikaa, olisi mielenkiintoista kuulla miten kävi! Toivottavasti homma onnistui.

Itselläni on sama tilanne. Elämä on ns. taitekohdassa, ikää 48 v. ja nyt jos koskaan on tehtävä irtiotto oravanpyörästä, lyhyempi vai pidempi, se riippuu miten homma maailmalla etenee.
Minua kiinnostaisi kohteena Goa, Australia, Espanja... periaatteessa mikä vaan lämmin maa. Ja mielellään edullinen kohde. Jotain täysin muuta kuin mitä tähän asti!!

Olisi hienoa päästä lähtemään jo alkuvuodesta 2015, muutamaksi kuukaudeksi. Ja jos hyvin menee, vaikka koko loppuiäksi. Olisiko kellä antaa hyviä vinkkejä mistä matka kannattaa alkaa suunnittelemaan, mitä pitää huomioida, mistä löytyisi vuokrakämppä esim. Goalla. Onko helppo löytää duunia, josta lisätienestejä, esim. baareista (olen kokki/tarjoilija/matkailualan moniosaaja). Onnistuuko oman firman laitto mitenkä hyvin? Kysymyksiä olisi miljoona, mutta Te joilla on kokemusta, laittakaa meiliä tasjahel@gmail.com, niin jatketaan keskustelua siellä.
Tasja

Paluu Matkaseuraa