Hotelli (motelli) Haapalinna,Tampere

Hotelli (motelli) Haapalinna,Tampere

ViestiKirjoittaja cecilia » 30 Tammi 2006, 00:48

Satuimme tossa kaverin kanssa eksymään Hotelli Haapalinnaan Tampereelle.. Kehtaavatkin kutsua itseään hotelliksi,mokomakin ylihinnoiteltu röttelö!! :twisted:
Ensinnäkin aamiainen (ainoa ruoka mikä paikassa tarjotaan) oli hirveä!! pohjaan palanutta kylmää puuroa esim! :shock: :x Huoneista emme löytäneet mitään hyvää,aivan kamalia suoraan sanottuna... Sauna oli kaikille yhteinen (kuvitelkaa hygieenisuutta!!) :oops: ja muuta mukavaa,petyimme todellakin,sillä paikan hinnat olivat todella kalliita tasoon nähden!!

Jos siis matkaatte tampereelle,varokaa H(M)otelli HAAPALINNAA!! :idea: :evil:
cecilia

Motelli!!!!

ViestiKirjoittaja jessica » 30 Tammi 2006, 01:07

Todellakin olen samaa mieltä tästä kyseisestä "hotellista"! Olen joskus viime vuoden puolella sattunut käymään ja yöpymään mikä oli suuri erehdys! Totta joka ikinen sana mitä kerroit... :evil: Pistää todella raivostumaan... :x Asiakaspalvelukaan ei ollut mitään parasta mahdollista luokkaa! :evil: Huoneiden sisustus jotai todella karmaisevaa!!! ja etenkin se aamiainen, mahtokohan kaikki ruuat olla edes enään hyviä, jotkut leikkeleet maistuivat erittäin pahalta! Ja hinta!!! :evil: Todella huono tasoinen hintaan nähden!!! :evil: :evil:
jessica

:D

ViestiKirjoittaja vieras » 01 Helmi 2006, 21:12

Olen myös käynyt kyseisessä hotellissa. Hotelli ei kyllä ollut odotuksieni mukainen, olin saanut varausta tehdässäni paljon paremman kuvan. No onhan näitä. Olen myös ystävältäni kuullut että hotelli ei ole nykypäivänäkään parempi kuin silloin kun itse kävin. :roll:
vieras

?!?!?!?

ViestiKirjoittaja Vieras » 01 Huhti 2006, 10:58

SIIS MITÄ? Oon todella pettyny että löysin näinkin kauheen sivun!
Ihan vaan mun mielipide asiasta, olen ollut kyseisessä HOTELLISSA työssäoppimassa ja aivan mahtava paikka niinkuin henkilökuntakin! Eikä yhtäkään huonoa palautetta ole HOTELLI saanut asiakkailtaan! Miettikääs nyt vähän mitä puhutte!

[Muokattu: 01.04.06]
Pidetäänpäs keskustelu asiallisena.
- Ylläpito
Vieras

vai niin..

ViestiKirjoittaja Vieras » 03 Huhti 2006, 10:09

Eikö ole "hotelli" saanut yhtäkään huonoa palautetta? mitäs minun palautteelleni sitten tapahtui,koska se oli kaikkea muuta kuin hyvä..? :roll:
Onko teillä tapana siellä "hotellissa" poistaa kaikki huonot palautteet jotka eivät miellytä? voivoi..täytyy kyllä sanoa että itse en kyseiseen rötisköön enää mene.rahat menevät aivan hukkaan siellä.. :evil:
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 24 Huhti 2009, 23:22

oltiin työkaverin kanssa monta yötä ja oli hyvä paikka :D
Vieras

ViestiKirjoittaja vieras » 20 Joulu 2009, 15:06

Kai muuten huomasitte että kaksi ensimmäistä viestiä on samalta henkilöltä eri nimimerkkiä käyttäen. Taisi jäädä pahasti hampaankoloon kun piti kahteen kertaan avautua :)
vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 11 Helmi 2010, 06:57

:D monta yötä haapalinnassa viettäneenä... loistava palvelu! ei se mikään luksus ole mutta kyllä työmiehelle kelpaa jos tarvii itkeä niin menkää vaikka ilvekseen ja maksakaa kova hinta.
Vieras

Re: Hotelli (motelli) Haapalinna,Tampere

ViestiKirjoittaja Karmea paikka » 08 Elo 2013, 17:39

Olen todellakin samaa mieltä, haapalinnaa ei mielestäni voi kutsua hotelliksi. Ihan karmee ja epäviihtyisä paikka!!! Tahraiset ja loppuunkulahtaneet vuodevaatteet ja pyyhkeet. Aamupalalla lasit ja kupit olivat niin naarmuilla että epäilin olivatko pestyjä ollenkaan. Muutenkin huomasi että paikassa on menty siitä mistä aita on matalin. Sängyissä petari oli ehkä kahden sentin paksuinen ja sängyt ikuisuuden vanhat natisevat runkopatjasängyt. Digiboksi ei toiminut, jota henkilökunta sääti tunnin ajaan. Lisäksi takapihalla kulki rahtijuna ja ikkunasta näkymänä oli vastapäinen teollisuushalli ja lautakasa. Huoneessamme oli taulu ja tuoli jossa oli tupakan polttojälkiä. Vessan peili oli niin korkealla että jouduin pyytämään lisätuolin jotta näkisin naamani. Meinattiin myöhästyä juhlista kaiken tämän säädön takia. Vaihdoimme huonetta, ja jouduimme raahaamaan lisävuoteen itse toiseen huoneeseen. Tein reklamaation ja vaadin pientä rahallista hyvitystä, josta henkilökunta ilmoitti että mitään palautusta ei tule, koska oli kuulemma mahdollisuus nähdä huoneet heidän sivuillaan. Niin, kyllähän kaiken saa näyttämään paremmalta, meidän huone ei ainakaa näyttänyt kuvien huoneilta... Jätin palautteen, johon en tietysti saanut mitään vastinetta jälkeenpäin. Ikinä en suosittele paikkaa kellekään, päinvastoin. Samalla hinnalla saa ihan varmasti parempaa laatua tampereelta. Kyse on kuitenkin pienistä asioista eli tavaroiden päivityksestä, jos joku on kulunut ja tahrainen, se otetaan pois käytöstä. Niin yksinkertaista se on. Mutta "hotelli" haapalinnassa ollaan näköjään melko lyhytkatseisia, ehkä heillä riittää uusia kävijöitä, sillä enpä usko että kovin moni tuonne menee uudestaan. ;(
Karmea paikka

Re: Hotelli (motelli) Haapalinna,Tampere

ViestiKirjoittaja Mirtilli » 17 Elo 2016, 15:29

Nykyään tää Haapalinna on ihan jees paikka, olimme siellä viime vuonna pari yötä. Ei moittimista, ihan ok, kattokaa vaikka: http://www.hotellihaapalinna.com/
Sille annetaan esim Tripadvisorissakin neljä tähteä!
Tampereella tosin on paljon hienompia hotelleja, paremmalla hinta-laatusuhteella!Tampereen hotelleissa on tosiaankin valinnan varaa, mut mun suosikki on silti aina Tampereen Kylpylä sen ihanan miljöön vuoksi!
Mirtilli

Paluu Yleistä matkakeskustelua