Huonoimmat matkanjärjestäjät?
5 viestiä
• Sivu 1/1
Finnmatkat on saanut kovasti pauhua.
Siirtymisensä jälkeen ulkolaiselle omistajalle, on palvelu heikentenyt suomenkielisiä matkustajia koskien.
Aurinkomatkan hinnoittelu on suhteellisen korkea.
Esim. kohteessa retkien hinnat ovat kalliita palveluun tai tarjontaan verraten.
Toisaalta on luotettavampi kuin Finnmatkat.
Helpompi hoitaa reklaamiotio kun on kotimaihen yritys.
Muista tällä hetkellä toimivista en osaa sanoa mitään.
Joitakin käyttämiäni matkanjärjestäjiä on jo ehditty sulauttaa muihin suurempiin yrityksiin.
Siirtymisensä jälkeen ulkolaiselle omistajalle, on palvelu heikentenyt suomenkielisiä matkustajia koskien.
Aurinkomatkan hinnoittelu on suhteellisen korkea.
Esim. kohteessa retkien hinnat ovat kalliita palveluun tai tarjontaan verraten.
Toisaalta on luotettavampi kuin Finnmatkat.
Helpompi hoitaa reklaamiotio kun on kotimaihen yritys.
Muista tällä hetkellä toimivista en osaa sanoa mitään.
Joitakin käyttämiäni matkanjärjestäjiä on jo ehditty sulauttaa muihin suurempiin yrityksiin.
- Vieras
hö..
Itse petyin Ef:n kielimatkasta. Olin Englannissa brightonissa ja vaikka kaupunki oli upea paikka niin Ef ei osannut järjestää kunnon matkaa. Kaikki oli aivan sekaisin siellä. Jotkut hyvät ystäväni joutuivat huonoon isäntäperheeseen eivätkä pystyneet koko matkan aikana vaihtaa perhettä. Myöskin minulle ja ystävälleni luvattiin jo suomessa että pääsisimme samaan aktiviteetti ryhmään, vaikka emme pääsisi samaan kouluryhmään. Mutta näin ei todellakaan käynyt. Onneksi jätimme aktiviteettejä väliin ja olimme yhdessä. En suosittele Ef:n matkaa, vaikka se kyllä kasvatti itsestäni vielä kovemman ihmisen.
- murr..
Matkanjärjestäjät
MATKATOIMISTO MATKA-MONTE ON TÄHÄN MENNESSÄ VETÄNYT HUONOIMMAT PISTEET! Vieläkään ei ole unohtunut pettymys Niilin risteilyltä. Varasimme 5 tähden matkan loistoristeilijällä j alaiva olikin ylibuukattu ja jouduimme ala-arvoiseen paattiin, jossa hytit olivat likaiset, surkeat, ruoka sairaaaksitekevää, opas täysin tietämätön nahjus, ja mikään ei pitänyt paikkaansa, ei edes aikataulut! Kotimaassa saimme mitättömän hyvityksen ja 10% alennuksen seuraavasta Matka-Monten matkasta. Eipä tule sitä etua käytettyä koskaan!
- Vieras
5 viestiä
• Sivu 1/1
Paluu Yleistä matkakeskustelua