Sunny Beach Bulgaria

Sunny Beach Bulgaria

ViestiKirjoittaja Vieras » 08 Helmi 2009, 19:46

Sunny Beachille ois tarkotus lähtiä ny elokuusa -09.

Ois kiva tietää kokemuksia mm. siitä onko sielä oikiasti palijon kaikkia varkaita? , Minkä hintasta on kalja, drinkit? , Baarien ikärajat? , Onko baareisa jotain "narikka maksuja" tms. ? voiko hotelli huoneisiin jättää huoletta tavaransa ilman pelkoa että jotain on pöllitty kun tulee takaisin?

Ja tietenkin kertokaa muitakin omia kokemuksia (:
Kiitos! (:
Vieras

vast.

ViestiKirjoittaja Vieras » 06 Touko 2009, 16:50

olin sunnylla viime kesäkuussa 2 viikkoa.
itse en törmännyt ton kahen viikon aikana yhteenkään varkaaseen, vaikka pajon humalassa olin ja varmasti turistilta näytin ;D kannattaa silti aina olla varovainen! eihän sitä koskaan tiedä.

iso tuoppi kaljaa - ja kun sanon iso, myös tarkoitan sitä - maksoi euroissa 0.5-1 e, eli sanomattakin selvää että erittäin halpaa. drinkit hieman kalliimpia, mutta löydettiin hyvii happyhours-tarjouksia. yhessä baarissa baarimikko kaatoi kaikkien laseihin viinaa veloituksetta, että sellasta meno siellä. baareissa ei ikärajoja, ellet nyt tuo sinne 13v muksua niin muuten kyllä pitäisi päästä sisään!

en törmännyt yhteenkään narikkaan sunny beachilla, joten siellä ihmiset menevät baariin ja lähtevät pois. jos sulla on joku iltatakki tms., niin olet se päällä siellä sitten. tosin elokuussa varmasti tosi lämmintä iltasinkin.

mä jätin ainakin ihan huoletta kamojani hotellihuoneeseen, ja ainoo mitkä piilotin oli käteisrahat. mitään ei pöllitty. tosin hotelli oli hyvä, neljän tähden.

muutenkin matkamme sujui täydellisesti, mitään ei jäänyt hampaankoloon. sunnylla biletys melkein parasta! suosittelen lämpimästi lazur-nimistä baaria, jossa sunnuntaisin järjestetään scandinavian pool party bileitä, vinkvink ;)
Vieras

Paluu Yleistä matkakeskustelua