Bulgaria sunny beach

Bulgaria sunny beach

ViestiKirjoittaja reissaaja » 21 Tammi 2008, 22:32

kyselisin että onko joku ollut bulgarian Hotelli & huoneistohotelli Iskar(FFF+)? millainen oli itsellä olisi sinne tarkoitus mennä :) entäs onkos sunny beachilla vesipuistoa? kiva jos vastaisitte :)
reissaaja

hei

ViestiKirjoittaja Vieras » 25 Tammi 2008, 23:26

hotelli on outo. mutta SB: lla olen kerran käyny ja toista kertaa en sinne lähtis, ei ole mitään nähtävää sen on päivässä nähny mitä siellä voi nähdä.. viikossa tulin hulluks.. muualla voi olla kuukauden ja enemmänki ja viihtyy ei sb :lle enää.. mutta mielipideasioista ei tietenkään voi kiistellä toiset tykkää toiset ei..
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 14 Helmi 2008, 11:20

Itse olin SB:llä (*****-hotellissa) perheeni kanssa enkä matkusta sinne enää koskaan (vapaaehtoisesti ainakaan). Hotellissa ei ollut edes *-hotellin tasoa, ja koko alue ei vain miellyttänyt. Mukaan laittoivat vielä salmonellan.
Mutta mutta, jokuhan voi pitää paikasta kovastikin! Kokeile, jos et muuta keksi.
Itse seuraavaksi Edinburgh/Glasgw/Inverness/yms. muut ylämaan paikat.
Vieras

kokemuksia

ViestiKirjoittaja Vieras » 29 Helmi 2008, 19:51

hei
2 kertaa olen ollut enää en mene---hetkessä näkee koko paikan..helvetisti kerjäläisiä ja kaupustelijoita.tyrkyttämässä roinaansa..
jos haluaa turistirysään ja bilettämään halvalla ja hermot kestää niin sinne sitten..
Vieras

ViestiKirjoittaja Hese » 06 Maalis 2008, 22:43

Ei se niin pahapaikka ole mitä noi edelliset sano. Hotellista en tiedä vesipuisto siellä kuulemma on en käynyt. Lämmintä oli ja kaikennäköistä tavaraa halvalla. Nesseparissa kannattaa käydä veneellä, lähtee laitureista. Bussilla pääsee linja-autoasemalta Burgasiin. Kylläsiellä aika kuluu jos ei muuten niin rannalla. :lol:
Hese

ViestiKirjoittaja ei enää » 09 Maalis 2008, 10:20

Yksi kerta Bulgariassa riitti. Aivan kamala vatsatauti tuli ja ei tosiaankaan ole mitään nähtävää. Paikka oli turisteille tehty. Ruoka ei ollut herkullista. Siispä, en enää säästä siinä kohdin, että lähtisin Bulgariaan. Mielummin laitan vähän enemmän rahaa sukan varteen ja valitsen ihan toisen maan!
ei enää

ViestiKirjoittaja Vieras » 07 Huhti 2008, 15:35

Voisin kuvitella, että SB sopisi biletykseen, mutta vaikka itsekin olen nuori, en tuonne enään mene! Ei todella mitään nähtävää, tai ainakin kaiken on on nähnyt päivässä! Ja paikka on todellakin rakennettu palkästään turisteille, siellä ei ole paikallisia, muuta kuin työntekijät, ja hekin vain sesonki ajan. Itse sain lisäksi salmonellan sieltä mukaani.....
Vieras

tänä vuonna uudestaan

ViestiKirjoittaja Vieras » 08 Touko 2008, 23:06

Olin Sunny Beachilla viime vuonna elokuussa, ja nyt samoihin aikoihin uudestaan. Itse kyllä tykkäsin paikasta. Toki aiemmilla kommentoijilla on olut pointtia puheissaan, kaupustelijoita, tyrkyttäjiä ja muita riitti, mutta niitähähän nyt riittää ylipäänsäkin massaturisti-aurinkoloma-kohteissa... Kannattaisi varmaan ottaa etukäteen selvää mihin on menossa ennen kuin loman varaa? (Kohteen luonteesta löytyy netistäkin juttua jo muutaman viime vuoden ajalta!?) Kukaan meidän seurueestamme ei saanut minkäänlaisia vatsa-oireita vaikka söimme ja joimme ihan normaalisti jääpalat ja maitotuotteet ruokavalioon sisältyen..
Olimme osittain perheen kanssa liikkeellä (tosin perheen nuorimmatkin 16-vuotiaita), ja tänä vuonna uudestaan, tosin tällä kertaa kaveripariskunnan kanssa! Minä pidin kyllä paikan baareista, ja mielestäni paikka sopii erinomaisesti biletykseen ja aivot-vapaalle-lomaksi.
Paikallisen kulttuurin puute tosin paikoin harmittaa, ja ennemminkin kaipaan oikeaa luontoa. Olen jo nyt päättänyt, että tänä vuonna retkeillään Nessebariakin kauempana, ja varataan joku luontoa ja historiaa sisältävä reissu (niitäkin olen jo etukäteen katsellut, ja lupaavalta näyttää!) :)
Jokaiseen lomaan kannattaa suhtautua kohteen vaatimalla tavalla.. Erittäin fantastista lomaa niin kaikille Sunny Beachille suuntaajille kuin muuallekin päätyville matkaajille!
Vieras

ainiin se vesipuisto!

ViestiKirjoittaja Vieras » 08 Touko 2008, 23:10

Ja juu, kyllä vesipuisto löytyy. Sinne pääsee n.10 minuutin välein kulkevalla bussilla (pakettiautolla), ja kuljetus on kaiken lisäksi ilmainen. Puistosta läytyy altaiden, liukumäkien sekä auringonotto paikkojen lisäksi allas-baari sekä ruokaa tarjoileva ravintola..
Vieras

Re: ainiin se vesipuisto!

ViestiKirjoittaja Vieras » 29 Elo 2008, 16:25

Kyllä mä tykkäsin paikasta. olin hotelli europassa. Meteli oli kyllä yöllä kovaa. Olin siis 19.-27.. 2008 siellä. En kylläkään liikkunut siellä juurikaan öiseen aikaan. Enkä nähnyt kerjäläisiä. hieno reissu.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 24 Touko 2009, 01:14

En itse ole ollut tuolla hotellissa, mutta Sunny Beachilla olen ollut. ENkä enään ikinä mene! Jos haluan diskoon ja lämpimään niin menen saunaan mp3 päässä. Ei siellä muuta ollut. Kerjäläisiä kadut täynnä ja muutenkin ihmiset olivat vaisuja. Mutta ainoa mistä ei voi valittaa nii oli sää. aina lämmin :D
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 07 Kesä 2009, 09:25

Iskarissa on muistaakseni paljon norjalaisia turisteja, muuta en ko. hotellista tiedä :P Sunny Beach oli minulle ja kavereilleni ihan mukava matkakohde parina kesänä (alle 18-vuotiaina), kun lentomatka sinne on niin lyhyt ja ruoka ja huvitukset niin halpoja. Viikko oltiin molemmilla kerroilla ja nopeastihan nuo menivät; päivät rannalla ja yöt baareissa. Hauskaa oli todellakin, mutta en mä enää sinne lähtisi. 20-vuotiaana koen olevani turhan vanha ko. lomakohteeseen.
Mun mielestä ruoka siellä oli ihan hyvää ja meidän kahden (!!) tähden hotelli (Pliska, rannan vieressä, Kukkaiskadun varrella) oli kymmenen kertaa parempi ja siistimpi kuin tuttujen 3+ -tähden. Hotlan aamupalakin oli todella hyvä ja työntekijät mukavia. Tämä hotelli oli siis sen verran hyvä, että toisena vuonna mentiin ehdottomasti siihen uusiks.
Vesipuisto on suht lähellä, jonku bussimatkan päässä. Ei kyllä koskaan käyty siellä, mut kyllä matkaoppailta sai jotain mainoksia tästä.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 14 Syys 2009, 00:48

8) kyllä asenteella pärjää.Olen käynyt SB:llä 2 kertaa ja kivaa oli.Nessebar kerran käytynä antaa paljon.Varnassa Kultahietikolla olen ollut 3 kertaa ja sinne menisin vielä uudestaan.Pidin siitä enemmän kuin SB:stä.Makuasioita...En ole saanut vatsatauteja koskaan miltään reissulta.Käsihygienia ja katson mitä syön-niillä toistaiseksi pärjätty.Tsemppiä kaikille Bulgariaan rakastuneille! :)
Vieras

Paluu Yleistä matkakeskustelua