Olin Sunny Beachilla viime vuonna elokuussa, ja nyt samoihin aikoihin uudestaan. Itse kyllä tykkäsin paikasta. Toki aiemmilla kommentoijilla on olut pointtia puheissaan, kaupustelijoita, tyrkyttäjiä ja muita riitti, mutta niitähähän nyt riittää ylipäänsäkin massaturisti-aurinkoloma-kohteissa... Kannattaisi varmaan ottaa etukäteen selvää mihin on menossa ennen kuin loman varaa? (Kohteen luonteesta löytyy netistäkin juttua jo muutaman viime vuoden ajalta!?) Kukaan meidän seurueestamme ei saanut minkäänlaisia vatsa-oireita vaikka söimme ja joimme ihan normaalisti jääpalat ja maitotuotteet ruokavalioon sisältyen..
Olimme osittain perheen kanssa liikkeellä (tosin perheen nuorimmatkin 16-vuotiaita), ja tänä vuonna uudestaan, tosin tällä kertaa kaveripariskunnan kanssa! Minä pidin kyllä paikan baareista, ja mielestäni paikka sopii erinomaisesti biletykseen ja aivot-vapaalle-lomaksi.
Paikallisen kulttuurin puute tosin paikoin harmittaa, ja ennemminkin kaipaan oikeaa luontoa. Olen jo nyt päättänyt, että tänä vuonna retkeillään Nessebariakin kauempana, ja varataan joku luontoa ja historiaa sisältävä reissu (niitäkin olen jo etukäteen katsellut, ja lupaavalta näyttää!)
Jokaiseen lomaan kannattaa suhtautua kohteen vaatimalla tavalla.. Erittäin fantastista lomaa niin kaikille Sunny Beachille suuntaajille kuin muuallekin päätyville matkaajille!