Tunisiaan ekaa kertaa

Tunisiaan ekaa kertaa

ViestiKirjoittaja bebbe » 13 Loka 2007, 17:05

Hei!
Olemme lähdössä marraskuun lopulla Tunisiaan ekaa kertaa. Vielä ei ole matka tilattu, mietimme olisiko Monastir parempi kuin Sousse.
Minkälaisia kokemuksia on? Emme kaipaa vilkasta iltaelämää mutta kyllä palveluja,ravintoloita ja tietysti rantaa. Miten sitten pyöräily? Onko kokemuksia ja löytyykö hyvin vuokrapyöriä? Minkälaiset tiet?

Toivottavasti joku kerkii vastaamaan tässä ennen lähtöä
Terveisin
Bebbe
bebbe

lämpötila?

ViestiKirjoittaja tiinaliina » 15 Loka 2007, 12:04

Hei!
Itsekin harkinnut lähtöä Tunisiaan marras/joulukuun vaihteessa. Onko tietoa miten lämmintä siellä on?
tiinaliina

tunisia

ViestiKirjoittaja aikuinen kokenut » 15 Loka 2007, 17:43

juu, tunisia ihana lämmin maa.. suosittelen monastiria! itse olen siellä käynyt. nyt tähän hätään en lämpötiloja tiedä, mutta matkaesitteistä tai netistä tieto lienee löytyy. en tiedä pyöristä, mutta tiet ovat suht. hyvät pyöräilyyn. hyvää matkaa!! 8) toivottavasti itsekkin pääsisin matkalle! :D
aikuinen kokenut

ViestiKirjoittaja Vieras » 07 Elo 2008, 23:10

Olin itse tunisiassa maaliskuussa ja pidin todella paljon paikasta.
Kadut ovat ihan siistejä asfalttikatuja ja niissä on kyllä tilaa pöyräillä,valitettavasti en vain nähnyt mitää vuokarattavia pöyriä,mutta voihan sitä sitten sieltä kysyä matkaoppaalta.
Suossessa olin ja siellä kyllä myös riitti tekemistä,rannat ovat todella pitkiä ja siistejä ja erilaisia baareja,ravintoloita ja kahviloita löytyy moneen makuun :) mutta kannattaa sitten varautua siihen,että miehet saattavat tulla varsinkin blondeille ehdottelemaan iltatapaamisia ja tälläasta:D
mutta paikka on ihana<3
Vieras

Paluu Yleistä matkakeskustelua