boeing 767

boeing 767

ViestiKirjoittaja Vieras » 18 Elo 2007, 08:37

Syksyksi on varattu viikon matka Yhdysvalhtoihin ja lentopelkoisena olen nyt viittävaille perumassa matkan. Yhdellä Euroopan lennolla olin ja matka meni ihan ok mutta nyt on matka huomattavasti pidempi. Juurikin se pitkä lentoaika mietityttää.

Sasin boeing 767 on kone jolla on tarkoitus lentää. Jollakin on varmaan kokemuksia millainen se on tai millaisia koneita yleensä lentää niin kauas?

Onko paljon ilmakuoppia?
Vieras

Ei huolta

ViestiKirjoittaja sami » 18 Elo 2007, 18:01

Olen lentänyt rapakon toiselle puolen kymmenkunta kertaa (itse asiassa täällä ollaan nytkin). Yleensä olen lentänyt juuri tuolla Boeing 767 -mallisella koneella. Myös pienemmällä 757 -koneella olen matkustellut tänne, eikä ole tarvinut pelätä. Lentämisestä en sinänsä itsekään pidä ja joskus iskee lentopelko. Hyvien lentokokemusten kautta olen kuitenkin oppinut luottamaan vähän enemmän lentokoneisiin. Ilmakuoppia ei yleensä ole ollut juuri lainkaan.

767 on muuten yksi luotettavimmista lentokonetyypeistä ja onnettomuuksia sattuu aniharvoin. Ja onhan lentomatkailu ilmeisesti tilastojenkin mukaan turvallisempaa, kuin esim. automatkailu.

Toivon sinulle mukavaa ja turvallista matkaa, toivottavasti voitat lentopelkosi ja uskaltaudut lähtemään matkallesi.
sami

ViestiKirjoittaja vieras » 27 Marras 2007, 11:32

SASsilla ei muuten ole 767-koneita. :evil:
vieras

Re: boeing 767

ViestiKirjoittaja Vieras » 30 Marras 2007, 22:47

Anonymous kirjoitti:Syksyksi on varattu viikon matka Yhdysvalhtoihin ja lentopelkoisena olen nyt viittävaille perumassa matkan. Yhdellä Euroopan lennolla olin ja matka meni ihan ok mutta nyt on matka huomattavasti pidempi. Juurikin se pitkä lentoaika mietityttää.

Sasin boeing 767 on kone jolla on tarkoitus lentää. Jollakin on varmaan kokemuksia millainen se on tai millaisia koneita yleensä lentää niin kauas?

Onko paljon ilmakuoppia?

No ei kai sillä koneella sinne lennettäisi jos se ei matkasta selviä?
Voihan aina mennä esim. bussilla.
Vieras

Re: boeing 767

ViestiKirjoittaja ascomm74 » 29 Joulu 2007, 21:41

Anonymous kirjoitti:No ei kai sillä koneella sinne lennettäisi jos se ei matkasta selviä?
Voihan aina mennä esim. bussilla.

Just niin, hyvä Anonymous! Tuostahan oli kysyjälle runsaasti hyötyä :x
ascomm74

ViestiKirjoittaja pelkotar » 06 Tammi 2008, 14:25

Pelkään itsekin lentämistä, olen lähdössä matkaan maaliskuussa ja lentomatka on pitkä, mutta olen lukenut kirjan Lentopelko hallintaan (Kinnunen) ja suosittelen sitä sinullekin. Siinä on hyviä vinkkejä pelon pienentämiseen. Esimerkiksi huippukirja matkalle mukaan, sitä aion itse toteuttaa. Pelkäämisestä tulee vielä ahdistavampaa, jos joudut sitä salailemaan, joten kannattaa avoimesti kertoa matkakumppaneille ja lentoemännille peloista, se on helpottanut ainakin minua. Kovasti voimia sinulle :)
pelkotar

Paluu Yleistä matkakeskustelua