lomalle sunny beacille

lomalle sunny beacille

ViestiKirjoittaja jäämereltä tuulee » 01 Huhti 2007, 16:45

Josko joku voisi vielä kerran vakuutella ensikertalaista... Olemme lähdössä kesäkuun 12, päivä sunny beacille, bulgariaan. Haluamme tietysti lämpimiä kelejä ja hyvää ruokaa:o) Onko paikka oikea jos vaatimukset ovat tätä luokkaa? Ja lapset ovat siinä iässä (7,8) että olisi kiva tietää onko siellä ejäintarhaa lähettyvillä.. Karhut kiinnostaa, kuulemma. Olimme viime kesänä Kreetalla ja oli ikasen mukava reissu. Tänä vuionna vain ei saatu sopivaan aikaan matkaa, joten nyt sitten kokeillaan Bulgariaa.
jäämereltä tuulee

sepi

ViestiKirjoittaja Vieras » 04 Huhti 2007, 09:24

Sunny beach on huippu paikka! Olen käynyt jo pari kertaa ja ehkä meen vielä kolmannenkin kerran. Ruoka on ihan hyvää ja halpaa ja karhunkin voi nähdä kadulla kävelemässä! :D
Vieras

Re: sepi

ViestiKirjoittaja `sz » 29 Kesä 2007, 14:08

Anonymous kirjoitti:Sunny beach on huippu paikka! Olen käynyt jo pari kertaa ja ehkä meen vielä kolmannenkin kerran. Ruoka on ihan hyvää ja halpaa ja karhunkin voi nähdä kadulla kävelemässä! :D

näimpä näin.

sunnu beach on todellakin ihana paikka!
itse olen käynyt 2 kertaa, ja todellakin hullaantunut paikkaan täysin.
olisikohan 10 km päästä sunnu beachilta on suuri vesipuisto, jossa ehdottomasti kannattaa käydä!

ja nessebarin vanhassakaupungissakin kannattaa käväistä, sillä maisevat vievät mukanaan!

:P :wink:
`sz

Paluu Yleistä matkakeskustelua