Salvador

Keskustelua Etelä-Amerikan matkailusta.

Salvador

ViestiKirjoittaja Simasuu » 10 Touko 2007, 15:46

Mä olen lähdössä Salvadoriin syyskuussa. Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? Tarkoitus olisi aluksi viettää paikanpäällä n. 2kk.
Halvimmat lennot? Toistaiseksi halvin löytämäni on 905 e...
Simasuu

ViestiKirjoittaja Vieras » 05 Kesä 2007, 18:56

Oon käyny 2003 pirusti jengiläisiä yms. enkä ois lähteny jos en ois tuntenu paikallisia, tosin en tiedä onko rauhottunu. En nähnyt koko reissun aikana yhtää turistii ja paikalliset haukku jenkki homoks, joka paikas mihin meni kunnes korjas et o suomest ! Ja varmasti ois ryöstetty monta kertaa ellei ois ollu paikallisia mukana, eivät päästäneet mihinkää yksinää et sellasta jos haluut kysellä lisää ni funkymule(ät)hotmail(piste)com
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 26 Huhti 2008, 21:13

Noniin, Salvadorin reissu on heitetty! Upea reissu, turvallisuuden kanssa ei suurempia ongelmia. Asuin tosin paikallisessa perheessä, joten sain hyviä ohjeita kuinka toimia. Jengisotia on edelleen, sen takia myös ensimmäinen työpaikkani meni sivu suun. Liian vaarallista.
Ihmiset erittäin vieraanvaraisia ja sydämellisiä, useimmat luulivat Jenkiksi ja sitä ei tod lueta eduksi. Jotkut sivistymättömät moukat tarttuivat kiinni, mutta muuten sai olla rauhassa.
Vieras

ViestiKirjoittaja mapy » 21 Heinä 2008, 20:43

Anonymous kirjoitti:Noniin, Salvadorin reissu on heitetty! Upea reissu, turvallisuuden kanssa ei suurempia ongelmia. Asuin tosin paikallisessa perheessä, joten sain hyviä ohjeita kuinka toimia. Jengisotia on edelleen, sen takia myös ensimmäinen työpaikkani meni sivu suun. Liian vaarallista.
Ihmiset erittäin vieraanvaraisia ja sydämellisiä, useimmat luulivat Jenkiksi ja sitä ei tod lueta eduksi. Jotkut sivistymättömät moukat tarttuivat kiinni, mutta muuten sai olla rauhassa.

Hui, ku jännittävä paikka :lol: Varmasti ollut mielenkiintoinen matka :) Uskaltaisinpa itsekin joskus lähteä noinkin vaaralliseen paikkaa.
mapy

Paluu Etelä-Amerikka