Torremolinos

Euroopan matkailuun liittyvää keskustelua.

Torremolinos

ViestiKirjoittaja Jokuvaan » 28 Huhti 2010, 19:49

Onko joku ollut täällä Espanjassa sijaitsevassa kaupungissa? Entäs onko kokemuksi sellaisesta hotellista kuin Bajondillo? Kertoaa myös minne kannattaa mennä jne.
Jokuvaan

Torremolinos

ViestiKirjoittaja Vieras » 02 Touko 2010, 16:03

Olen ollut Torressa neljä kertaa, viimeksi joulukuussa 2006, juuri Bajondillossa, oli hyvä hotelli ja tekemistä riittää. Torren lisäksi voit käydä Malagassa, joka on Hesan kokoinen kaupunki, Benalmadenassa, Fuengirolassa ja Marbellassa. Marbellaan täytyy mennä bussilla, muutoin voit käyttää paikallisjunaa, joka liikennoi Malagan ja Fuengirolan väliä. Parempi paikka kuin Turkki, ihmiset ei niin tyrkkyjä ja hintataso suunnilleen sama. Samaten voit tehdä retkiä Gibraltarille ja Marokkoon.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 19 Touko 2011, 11:07

Torremolinos on pieni ihan mukava kaupunki aivan Malagan vieressä. Nähtävää riittää kaupungissa muutamaksi päiväksi. Pieni keskusta on vähän ylempänä vuorilla. Rannan hotelleista pääsee kävelyreittiä keskustan pääkadulle.

Bajondillossa olin tänä keväänä, hotelli on yksi suurimmista Torremolinoksessa, mielestäni aika vanhanaikainen (70-luvulta), sijainti kuitenkin hyvä, aivan rannalla. Budjettiratkaisuksi mainio hotelli, jos ei vanha tyyli ja hiukan rapistunut ulkoasu haittaa.

Costa del Solin alueelta tykästyin itse Marbellaan.
Vieras

Paluu Eurooppa