AU PAIR TURKKIIN!!!

Euroopan matkailuun liittyvää keskustelua.

AU PAIR TURKKIIN!!!

ViestiKirjoittaja e--a » 22 Elo 2008, 19:00

Heippa!
Onko kenelläkään kokemuksia Au Pairina olosta Turkissa? Itselläni olisi kova hinku päästä alk. tammikuussa 2009 tekemään Au Pair hommia ja juuri Turkkiin suomalaiseen perheeseen!!!
Mol:in sivuilta ei löytynyt :(
Help me :)
e--a

Au pairiksi Turkkiin

ViestiKirjoittaja Vieras » 21 Marras 2008, 20:41

Hei!

Oletko vielä kiinnostunut au pairiksi lähtemisestä Turkkiin? Etsimme suomalais-turkkilaiseen perheeseemme au pairia, joten mikäli kiinnostuit, lähetäthän yhteystietosi (email). t. Johanna K
Vieras

Heii

ViestiKirjoittaja Ella » 25 Heinä 2011, 08:34

Oisko sinulal tänä vuonnakin tarvetta au pairille? olisin todella kiinostunut asiasta, joten jos viisisit vastata jos näet tämän viestin, kiitos :)
Ella

ViestiKirjoittaja Ella » 25 Heinä 2011, 08:35

viitsisit*
Ella

Au pairiksi Turkkiin

ViestiKirjoittaja Katri » 12 Loka 2011, 14:45

Hei,

Minulla on sellainen tilanne, että poikaystäväni olisi lähdössä tammikuussa 2012 Turkkiin Antalyaan työharjoitteluun koulun puolesta ja minä lähtisin mukaan töihin/au pairiksi 5 kuukaudeksi. Olen yrittänyt etsiä turkista töitä ja au pair paikkoja, mutta nimenomaan Antalyasta en ole vielä löytänyt sopivaa paikkaa. Asuisitteko te Antalyassa tai tietäisittekö olisiko siellä kellään tuttavallanne tarvetta lastenhoitajalle 5 kk:ksi?
Katri

Re: Au pairiksi Turkkiin

ViestiKirjoittaja Vieras » 13 Marras 2011, 17:08

Anonymous kirjoitti:Hei!

Oletko vielä kiinnostunut au pairiksi lähtemisestä Turkkiin? Etsimme suomalais-turkkilaiseen perheeseemme au pairia, joten mikäli kiinnostuit, lähetäthän yhteystietosi (email). t. Johanna K

Jos tänä vuonnakin tarvitset aupairia niin täälä olisi kiinnostunut. Jos tarvitset au pairia niin voin sitten kertoa itsestäni enemmän :)
Vieras

ViestiKirjoittaja Mimmu » 14 Marras 2013, 18:20

Vieras kirjoitti:Hei!

Hei! Löysin todella vanhan viestin täältä, mutta olen kiinnostunut au pairiksi lähtemään Turkkiin, paikkaa olen jo jonkun aikaa etsinyt mutta ei ole löytynyt. Huomasin sinun ilmoituksesi että olit pari vuotta sitten etsinyt perheeseesi au pairia, onko enää tarvista? Olisi kiva jos huomaisit tämän ja ottaisit yhteyttä niin voisin lisää kuulla ja kertoa itsestäni. :)
Mimmu

ViestiKirjoittaja Mimmu » 14 Marras 2013, 18:22

Mimmu kirjoitti:
Vieras kirjoitti:Hei!

Hei! Löysin todella vanhan viestin täältä, mutta olen kiinnostunut au pairiksi lähtemään Turkkiin, paikkaa olen jo jonkun aikaa etsinyt mutta ei ole löytynyt. Huomasin sinun ilmoituksesi että olit pari vuotta sitten etsinyt perheeseesi au pairia, onko enää tarvista? Olisi kiva jos huomaisit tämän ja ottaisit yhteyttä niin voisin lisää kuulla ja kertoa itsestäni. :)

Anteeksi siis 5 vuotta sitten olitkin etsinyt...eli ei taida enää tarve olla?:)
Mimmu

Paluu Eurooppa