Sunny Beach here I come

Euroopan matkailuun liittyvää keskustelua.

Sunny Beach here I come

ViestiKirjoittaja Vieras » 08 Touko 2007, 15:11

Hellou, onkohan muita lähdössä Sunny Beachille 19.5.2007? Ollaan miehen kanssa lähdössä kahdestaan ekalle ulkomaan matkalle ja ois kiva saada uusia tuttavuuksia :D .
Vieras

Sunny Beach 22.5-5.6.2007

ViestiKirjoittaja satmart » 11 Touko 2007, 08:26

Moi. Mä, mieheni ja lapsemme 5v olemme menossa samaan aikaan lomailemaan. Odotan mielenkiinnolla lomaa ja varsinkin kohdetta. Olen netistä lukenut paljon kohteesta hyvää, mutta tuttavilta olen kuullut pelkkää negatiivistä. Mutta eiköhän se paikassa kun paikassa viihtyminen ole kiinni jokaisesta itsestään, mitä vaatii kohteelta ja lomalta. Itselleni on vaan tärkeää että pääsen aurinkoon rentoutoutumaan, shoppailemaan ja pois suomesta vähäksi aikaa.
satmart

ViestiKirjoittaja Vieras » 17 Touko 2007, 18:55

:P Sunny Beachille olemme menossa kolmatta kertaa. Kokemukset pelkkää hyvää. Kävelykadun ja kukkaiskadun varrella olevat hotellit ihania. Toki omasta asenteesta riippuu miten loma onnistuu. Jos moittii WC- paperin paksuutta niin kannattaa ottaa omat paperit mukaan..Itse otan mukaan laastarit, savetit, särkylääkkeet ja varmuuden vuoksi maitohappo bakteeria. Aurinkovoiteista kannattaa ottaa loput viimevuodesta.. Paikalta saa tosi hyviä. Motto joka on toiminut itselläni niin suomessa, kuin ulkomaillakin " Jos olet ystävällinen niin sinua kohdellaan hyvin:" Suomalaisena toimin samoin kuin suomessa. Siistijät ovat todella ihania olleet edellisissä hotelleissa. Ravintolassa totuimme siihen, että heti kun lautanen oli tyhjä, se viedään pois, samoin tuhkakuppi vaikka siihen olisi tumpattu vain yksi tupakka.Rannalla oli ihana katsella lasten iloa..se oli niiin.. ilmaista.. paitsi jonkun äidin kidutusjuttu lapselle joka ei halunnut olla vedessä ja äiti halusi olla vedessä ottamassa aurinkoa. Sunny Beachilla on hienot hotellit, mutta lomasäät voi olla yllättävät. Me oltiin viime vuonna tähän aikaan 2 viikkoa ja siinä vietettiin 1 päivä lähes sisällä, mutta eihän suomessakaan voi säitä valita, joten loma-asennetta ja ennakkoluulottomuutta, sekä vähän lapselle turvallista ruokaa mukaan, niin lomasta tulee varmasti hyvä.
Vieras

Paluu Eurooppa