kroatia ja nudismi

Euroopan matkailuun liittyvää keskustelua.

kroatia ja nudismi

ViestiKirjoittaja Vieras » 29 Joulu 2006, 16:14

:lol: Olisin kiitollinen tiedoista joita jollakin on nudismista Kroatissa,,,,,
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 01 Maalis 2007, 11:05

Kroatiassa rannoilla on hyvin yleistä paikallisten keskuudessa ottaa aurinkoa yläosattomissa, kuitenkin lähes jokaisen isomman rannan vieressä on nudisti puoli, mutta lähes poikkeuksestta ns. normaalilla puolella on paljon yläosattomia sekä alastomia ihmisiä, alastomuus tuntuu olevan todella luonnollinen asia maassa. Itse olin nudisti puolella usein, paljon lapsi perheitä ja vanhempia ihmisiä, ihmiset lilluivat alasti uimapatjoineen vedessä heh.
Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 15 Huhti 2007, 12:21

Itse olin kesällä 05 Kroatiassa, Bracin saarella. Nudisteihin törmäsimme vain kerran, kun olimme menossa rannalle (Zlatni Rat) ensimmäistä kertaa ja toikkelehdimme rantaa kiviä pitkin, vaikka rannalle olisi päässyt tietäkin pitkin :D Vähän sitä tietenkin sätkähti, kun yhtäkkiä näkökentässä vieraita miehe kelteisillään, itse eivät kyllä tehneet asiasta mitään numeroa. Sen koommin ei nudisteihin törmätty, kun mentiin ihan tietä pitkin rannalle. Nudismi oli muuten tuolla Zlatni Ratilla ja muilla pienemmillä pieni kivisillä rannoilla kielletty.
Vieras

Paluu Eurooppa