Onko kellään kokemusta Tjäreborgin järjestämästä Gambian matkasta. Lähden kaverini kanssa 31.3. Gambiaan Bungalow Beach hotelliin kahdeksi viikoksi. Olisi kiva kuulla kokemuksia!
Gambia ja Bungalow Beach
5 viestiä
• Sivu 1/1
Gambia ja Bungalow Beach
Heippa
Onko kellään kokemusta Tjäreborgin järjestämästä Gambian matkasta. Lähden kaverini kanssa 31.3. Gambiaan Bungalow Beach hotelliin kahdeksi viikoksi. Olisi kiva kuulla kokemuksia!
- mööza
Re: Gambia ja Bungalow Beach
- Vieras
Re: Gambia ja Bungalow Beach
Kolilin alueella paljon (noin puolet) halvempaa kuin BB:n ja muiden Kotun hotellien alueella. Taksit ovat myös noin kolme kertaa kalliimpia Kotussa kuin kololissa. Itse olin vuosi sitten BB:ssä yötä. Vain hintataso jäi kaivelemaan ja välillä tietysti kuuma vesi puuttui.
- Vieras
Suosittelen
Kateeks käy!
Olin vuos takaperin ja just BB-hotellissa. Hotellissa ei ollu mun mielestä mitään vikaa. No ehkä vaaleena suomityttönä hotellipojat oli välillä liiankin ystävällisiä ja yli auttavaisia. Mut ei huono
Suosittelen todella!
- Vieras
5 viestiä
• Sivu 1/1