Gambia ja Bungalow Beach

Keskustelua Afrikan maista ja matkoista.

Gambia ja Bungalow Beach

ViestiKirjoittaja mööza » 04 Helmi 2006, 19:31

Heippa

Onko kellään kokemusta Tjäreborgin järjestämästä Gambian matkasta. Lähden kaverini kanssa 31.3. Gambiaan Bungalow Beach hotelliin kahdeksi viikoksi. Olisi kiva kuulla kokemuksia! :lol:
mööza

ViestiKirjoittaja Vieras » 26 Helmi 2006, 00:25

oltiin vuodenvaihteessa kaks viikkoo bb:ssä. loistava sijainti aivan rannalla, hotellialue ja huoneet ovat siistejä (siivous joka päivä) ja kaikki toimi hotellin suhteen loistavasti. suosittelen!
Vieras

Re: Gambia ja Bungalow Beach

ViestiKirjoittaja Vieras » 13 Maalis 2006, 05:55

:P moi! kävin viime talvena. majoituin kololiin hotelli mansea beach ei ole enään listoilla,vuokrasin jeepin mitsu kävin etelä senegalissa tiet oli mitä oli tuli ajettua ehkä enemmän tien luiskassa puolella tai toisella kuinka parhaammaksi näki oli mukamas asvaltti tietä ( minne likään asvaltti hävinnyt ? ) eikä ollut mitään ropleemiä nyt lähden 24.3 kotuun hot .madala park :P :P :P
Vieras

Re: Gambia ja Bungalow Beach

ViestiKirjoittaja Vieras » 08 Tammi 2007, 00:24

Kolilin alueella paljon (noin puolet) halvempaa kuin BB:n ja muiden Kotun hotellien alueella. Taksit ovat myös noin kolme kertaa kalliimpia Kotussa kuin kololissa. Itse olin vuosi sitten BB:ssä yötä. Vain hintataso jäi kaivelemaan ja välillä tietysti kuuma vesi puuttui.
Vieras

Suosittelen

ViestiKirjoittaja Vieras » 19 Helmi 2008, 21:53

8)
Kateeks käy!
Olin vuos takaperin ja just BB-hotellissa. Hotellissa ei ollu mun mielestä mitään vikaa. No ehkä vaaleena suomityttönä hotellipojat oli välillä liiankin ystävällisiä ja yli auttavaisia. Mut ei huono :D
Suosittelen todella!
Vieras

Paluu Afrikka