Tunisiaan heinäkuussa

Keskustelua Afrikan maista ja matkoista.

Tunisiaan heinäkuussa

ViestiKirjoittaja eve » 10 Huhti 2007, 19:00

Oltais menossa heinäkuussa Tunisiaan, mutta ongelmana on, etten ole löytänyt yhtä ainoaa matkatoimistoa, joka järjestäisi matkoja Tunisiaan just heinäkuussa. Kuusta eikä matkakohteesta ei tingitä. Vaihtoehtoisesti voisi ostaa lentoliput ja etsiä hotellin itse, mutta kun pihejä ja köyhiä ollaan, niin halutaan pakettimatkalle, joka todennäköisesti tulee halvemmaksi kuin omatoimimatka. Olisin kiitollinen, jos joku osaisi kertoa miksi heinäkuussa ei ole lähtöjä, ja jos joku sattuisi tietämään, mistä niitä löytyisi. Haluan helteeseen! 8)
eve

ViestiKirjoittaja Vieras » 15 Huhti 2007, 21:19

Matkatoimisto Detur järjestää ainoana toimistona Suomesta matkoja heinäkuussa Tunisiaan. Kohtena ovat Sousse, Monastir ja Hammamet. :)
Vieras

Tunisiaan heinäkuussa

ViestiKirjoittaja vieras » 16 Huhti 2007, 19:25

Hei. Tjäreborg järjestää matkoja Tunisiaan 14.3.-17.10. Käyppä heidän sivuillaan. :lol: javascript:emoticon(':lol:')
Laughing
vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 11 Heinä 2007, 21:32

Jeps, just varattiin äkkilähtö kanta hotelliin... :D
Vieras

kanta hotelli tunisiassa

ViestiKirjoittaja vieras » 20 Heinä 2007, 12:44

kenelläkään kokemusta siitä?
olemme lähdössä 25.7 sinne viikoksi.

ehdotuksia, neuvoja jne. mitä kannattaa siellä tehdä.
vieras

tunisia

ViestiKirjoittaja matka » 03 Syys 2007, 23:17

onko kokemuksia tunisian, monastiristä?
millanen on paikkana?
matka

Re: tunisia

ViestiKirjoittaja ehdottomasti Saharaan!! » 26 Syys 2007, 21:09

matka kirjoitti:onko kokemuksia tunisian, monastiristä?
millanen on paikk

ana?

olin -01 tunisiassa, ja käytiin sellaisella parin päivän kiertoajelulla!!mentiin bussilla etelä tunisiaan, ja pysähdyttiin pikku kylissä ja sit oltiinkin Saharan laidalla.siel muutama tunti ratsastettiin kameleilla, ja ihan siistii oli.sit yö oltiin paikallisessa hotellissa.kantsii mennä.
ehdottomasti Saharaan!!

tunisiaan...

ViestiKirjoittaja minna » 13 Maalis 2008, 21:52

tarvis ittekkin saada matka heinäkuussa tunisiaan,oon ennen menny reittilennoilla mutta nyt pitäis jo päästä kesällä matkatoimiston kautta ...eikä oo pakko ottaa hotellia.siellä on tosi mahtava ilma kesällä,eikä mun mielestä ees liian kuuma.
minna

Paluu Afrikka