kap verde
5 viestiä
• Sivu 1/1
- Vieras
Kap Verden saaret
Ystäväni mukaan: Kap Verden saaret on kaikki erilaisia. Osa tuulisia ja kuivia surffailijoiden unelmia, osa vehreitä trooppisia saaria. Kap Verdessä, kuten muissakin Afrikan maissa, hotelli on kaikki kaikessa. Hotellin ulkopuolella ei juuri ole ostettavaa, eikä paikallisia turistinähtävyyksiä ole. Näpistelijöitä ja varkaita kannattaa varoa, kuten yleensäkin matkaillessa köyhissä maissa.
Hintatasoltaan Kap Verde ei ole kovin halpa, sillä suurin osa tavarasta joudutaan tuomaan muualta saarelle.
Itsekin olen lähdössä vanhempieni ja avomieheni kanssa ensi jouluksi Salin saarelle.
Hintatasoltaan Kap Verde ei ole kovin halpa, sillä suurin osa tavarasta joudutaan tuomaan muualta saarelle.
Itsekin olen lähdössä vanhempieni ja avomieheni kanssa ensi jouluksi Salin saarelle.
- Vieras
Re: Kap Verden saaret
tavataan siellä. meillä hotelli belhorizonte. ja joulua ollaan paossa.

Anonymous kirjoitti:Ystäväni mukaan: Kap Verden saaret on kaikki erilaisia. Osa tuulisia ja kuivia surffailijoiden unelmia, osa vehreitä trooppisia saaria. Kap Verdessä, kuten muissakin Afrikan maissa, hotelli on kaikki kaikessa. Hotellin ulkopuolella ei juuri ole ostettavaa, eikä paikallisia turistinähtävyyksiä ole. Näpistelijöitä ja varkaita kannattaa varoa, kuten yleensäkin matkaillessa köyhissä maissa.
- marve
5 viestiä
• Sivu 1/1