Mauritius

Keskustelua Afrikan maista ja matkoista.

Mauritius

ViestiKirjoittaja maria » 11 Joulu 2006, 20:36

Heippa.

Onko kenelläkään kokemusta Mauritiuksesta? Otettiin äkkilähtö tammikuun alkuun ja nyt kaipailtais vinkkejä. Lomaparatiisi pitäisi olla.. ja sen kyllä kuvista huomaa..

Hotellista ei vielä tietoa, päätettiin lähteä seikkailumielellä ja ottaa määrittelemätön hotelli, Finnmatkojen kautta. Heillä kuitenkaan kovin huonoja hotelleja ei ole edes tarjolla, joten toivotaan että meidän käy hyvin. Eihän hotelli pakolla ole Finnmatkojen katalogista, mutta tusikin saarelta kovin pahoja loukkoja löytyy... Mutta niitä kokemuksia kaipailtaisiin..

Maria
maria

ViestiKirjoittaja make » 21 Joulu 2006, 08:38

Pieni kuppanen saari löhöilyyn. Tylsä paika ja maksaa pirusti. Löhöilystä ei kannata maksaa paljon. Kerran oltu ja sanotaan, joo, miksei sielä viihtyisi jos ei ole koskaan käyny missään, itse menisin toisaalle. Huomattavasti halvemmalla budjetillakin selviää. 1000e on mulle se raja jo. Parhaiten selviää kun ajankohdan mukaan sijoittaa lomansa, ei ole liian kylmä lomallakaan. Esim. nyt on mentävä tasolle punainen meri, jotta olisi lämmintä tarpeeksi.
make

ViestiKirjoittaja maria » 21 Joulu 2006, 10:40

Mauritiuksen loma vaihtuin Kuuban suuntaan.
Tähän vuoden aikaan (varsinkaan äkkilähtösaralla) ei tunnu olevan kauheasti vaihtoehtoja, jos mielii varmaan aurinkoon ja jos kanarian rintama ei kiinnosta. Olimme toukokuussa Punta Canassa Dominikaanisessa ja siellä viihdyttiin tosi mukavasti, joten Kuubassakin varmasti tekemistä riittää. Tosin nyt oon seitsemännellä kuulla raskaana, joten sitä tekemistä ei niin edes kaivata. Mielumminkin pelkkää lököilyä tolkuttomasti ennen kuin tämä arki muuttuu kaaokseksi. :)

Mauritiuksella ilmeisesti tammikuussa on tosi lämmin, mutta vettä saattaa tulla ku esteristä.

m
maria

Paluu Afrikka