Mihin Välimeren saarelle ?

Ehdota lomakohdetta tai kysy muilta mitä kohteita he suosittelevat.

Mihin Välimeren saarelle ?

ViestiKirjoittaja oppilas » 12 Loka 2006, 20:06

Ensi kesän lomamatkan suunnittelu on alkanut ja nyt pitäisi löydä kohde perhelomalla (lapset 15 v ja 10 v) ensi kesän yhdeksi viikoksi. Pidämme Välimeren saarista, mutta koska Kreikan saarilla on käyty joitakin kertoja, niin joku muu maa kiinnostaisi. Ehdotuksia kohteista?
oppilas

Malta

ViestiKirjoittaja Pompo » 15 Joulu 2006, 11:09

Malta oli ihana paikka ainakin vuosina -96 ja -97, en tiedä kuinka turismi sen valloittanut. Rantoja ja näkemistä löytyy, myös iltaelämää, ostoksia.
Pompo

ViestiKirjoittaja Vieras » 30 Joulu 2006, 03:43

Maltalle ehdottomasti, tai sitten Tunisiaan! Riippuen haluaako hieman "eksoottisempaa"vái ei. Tunisiassa saisi ehkä hieman enemmän "irtiottoa kotoa". Ja eksoottisempia kokemuksia, mutta myös sitä välimeren ilmastoa.. ehkä keväällä paras aika poiketa,,,
Vieras

ViestiKirjoittaja Mia » 01 Maalis 2008, 17:02

Hei,
voi tiedän ehdottoman ihanan paikan sinulle ja perheellesi! Suunnatkaa katseet kohti Kyprosta, sieltä Pafos! Aivan järkyttävän upea paikka, jätti minun sydämeeni ikuiseksi ajoiksi muiston. Olen matkustellut joka vuosi eri kohteeseen, mutta vielä yli kymmenen vuoden matkailunkaan jälkeen, en ole löytänyt parempaa paikkaa, kuin Kypros. Jos hotelliakin saa ehdottaa, niin Sofianna sopii juuri ikäisillesi lapsille ja sinulle. Kyproksen nähtävyydet ovat todella upeita, varsinkin Afroditenlähde, jonka vesi on kristallinkirkasta ja snorklaus siinä on aivan upeaa!
Rantaa ei ole "rakennettu", vain se on itse muodostunut ja siksi se onkin aivan upea!
Mia

ViestiKirjoittaja Vieras » 14 Maalis 2009, 23:31

Tosta maltasta sen verran, että ainakaan st. julianssiin ei välttämättä kannata kesällä lähtee koska kielimatkalaiset on vallannu kokonaan sen kaupungin sillon.. Muuten aivan mahtava paikka (:
Vieras

Paluu Mihin lomalle?