Kesän 2009 lomamatka

Ehdota lomakohdetta tai kysy muilta mitä kohteita he suosittelevat.

Kesän 2009 lomamatka

ViestiKirjoittaja vieras » 27 Tammi 2009, 18:07

Tulevana kesänä olisi tarkoitus lähteä noin muutaman viikon matkalle. Olisi hyvä jos kohteesta löytyisi uintimahdollisuus. Onko kellään hyviä kokemuksia ja ehdotuksia minne kannattaisi lähteä muutamaksi viikoksi? :)
vieras

Suosittelen Espanjan pohjoisrannikkoa

ViestiKirjoittaja bluefriik » 10 Helmi 2009, 18:12

Katsastapa Espanjan pohjoisrannikkoa. Santander (Kantabria) ja Gijón (Asturias) ovat hienoja isompia kaupunkeja rantojen tuntumassa.
Llanes (Asturias) on rauhallisempi, mutta kaikkea kuitenkin löytyy. Sanoisin, että on tasokas, mielenkiintoinen, eikä suomalaisille vielä kovin tuttu kohde.
Llanes on historiallisesti kiinnostava - Napoleon-mittelöiden aikaisia linnoitteita ym, herkuttelijan paratiisi - erikoisuutena Percebes ja tietysti asturialainen siideri, ravintoloita on paljon, turistilaumat eivät ole jyränneet hintoja eikä laatua pilalle...
bluefriik

Kreikka

ViestiKirjoittaja Hania65 » 07 Maalis 2009, 16:03

Kreeta on kiva paikka, josta löytyy vaikka minkälaista paikkaa, esim.Hania, Rethymnon, Agios Nikolaos, Agia Pelagia, Iraklion :lol:
Itse olen käynyt Haniassa, Iraklionissa ja Agia Pelagiassa (pieni kylä) :lol: :lol:
Hania65

ViestiKirjoittaja Vieras » 22 Maalis 2009, 13:18

Kesän 2009 lomamatkalle aikova! Jos rantaelämä on lomalla ykkösasia, niin suosittelen Kreetan Rhetymnonia; kilometrien mittainen hiekkaranta, loivasti syvenevä, sopii pikkulapsillekin. Hanian lähettyvillä myös hyviä rantoja, kuin myös Agia Pelagiassa (pieni kylä, halpoja ravintoloita). Korfun saarella myös upeita rantoja, itse viihdyin siellä kuukauden interrail aikanani. Skiathoksen pikku saarella on n 70 uimarantaa, Koukonariksen paratiisiranta jäi mieleen. Rhodoksen parhaimmat rannat Tzambikassa, tosin kesällä tukahduttavan kuuma. Kalymnoksella myös kirkasvetisiä, rauhallisia rantoja, esim. Telendoksen saarella. Mielipaikkani onkin Kreikka, ihmiset rehellisiä ja ruoka hyvää!
Vieras

Paluu Mihin lomalle?